Jump to content

ervaring met Ortel

haza

Recommended Posts

Ortel eencrimineel provider. Tarieven op internet kloppen niet.
Voicemail bericht beluisteren voor 1 minuut kost €0,54. Als je gebeld wordt en niet opneem,t. wordt de telefoonummer van de beller verstopt om niet te kunnen zien wie je gebeld heeft. Dit kun je achter halen via 1233 bellen., maar je moet wel voor 10 a 30 seconden €0,39. Voor 1 minuut of iets meer moet je €0,54 betalen. Het gemene is, dat het nummer van gemiste telefoon of ontvangen telefoon, mag niet verschijnen om te kunnen kiezen of je wel of niet de ingesproken boodschap wil beluisteren.
Het komt vaak voor dat er geld van je beltegoed zonder bellen afgeschreven wordt.
Ik heb het een paar keer meegemaakt. Na het bellen het beltegoed controleren en de telefoon uit doen voor twee a drie dagen. Als ik de telefoon aan doe, dan is €2a 4 weg.

• 6 months later...
Guest hzaza

Je zou waarschijnlijk de enige zijn die geen problemen heeft met ortel. Ik heb zonet nog getest. Reclame van Ortel "bellen naar het buitenland" Marokko ËËN cent per minuut. De werklijkheid is € 4,02 voor 9 minuten en één second. Is dat geen misleiding Achmed?. Of hoor je bij Ortel medewerkers soms?.
Groetjes

• 9 months later...

Ik heb week geleden ortel mobiel sim kaart gekocht. En meten verrasing, kaar kon zich niet bij netwerk melden. Dus belde ik naar de klantenservice ( complimenten, binnen 1 minuut hebben ze opgenomen). Blijkt dat dat probleem die vakker voorkomt, oplossing? Kaart bij de winkel omruilen ( geen zin naar Deen Haag) te rijden. Of klacht indienen en 5 werkdagen te wachten om mijn kaart te activeren. Jesus, wat a leuk eerste contact, toch? Ik hoop dat verder zal ik geen verrasingen krijgen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...