Jump to content

Stop het stelen van belminuten


Guest John

Recommended Posts

Na de afronding van seconden in hele minuten heeft men (de KPN) weer iets nieuws gevonden om de mensen leeg te melken. Het gaat om het berekenen van kosten aan bellers die een gsm bellen waarvan de voicemail is uitgeschakeld.
Vroeger kreeg men een tekstje in het Nederlands en Engels te horen dat het toestel niet bereikbaar was en men dit later nog eens moest proberen. De tekst kostte de beller niets. Sinds enkele dagen heeft de KPN een afwezigheidsmelding geschakeld met de mededeling dat de gebelde een sms krijgt over het feit dat U gebeld heeft of dat gebelde onbereikbaar is. Dit is o.a. zo bij Simyo, RaboMobiel, HemaMobiel e.d. Dus er worden nu ook (soms) héle belminuten gestolen zónder dat men een gesprek gevoerd heeft, maar alleen een afwezigheidsmelding te horen krijgt. Dit is een onethische, immorele manier van zakkenvullerij. De ultieme natte droom van elke provider....., incasseren zonder dat er iets tegenover staat. Wie stopt dit ? Bellen.com? VaraKassa? TrosRadar ?
Schrijf in elk geval úw ervaringen in dit forum, hoe meer mensen hier schande van spreken hoe beter......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...