Jump to content

Tarief

Jan

Recommended Posts

Hallo,Ik heb bij Simyo een Dongel besteld waarbij ik kreeg 2 dagen onbeperkt internetten voor € 8.00 dus per dag € 4.00.Nu het volgende ik heb de Dongle geinstalleerd tijdsduu 10 min en daarna even geprobeerd of ik op het Internet kon komen en dat ging prima.Heb de verbinding verbroken en uitgezet.Nu kreeg ik gisteravond van Simyo een mail dat ik moest opwaarderen omdat er al een belbundel op was van € 4.00 alleen gebruikt om de software te indatalleren en even te testen. Ik heb de klantenservice hierover gebeld en kreeg als antwoord dat je 24 uur kan internetten voor € 4.00, dat doe je toch niet maar je bent wel het geld kwijt als je niets meer doet op die dag.Ik heb gezegd dit is de reiinste belazerderij van Simyo en stop met de handel, zo worden ze rijk. Ik raad dit iedereen af.Jan

@Jan
Ik raad je zo wie zo aan om niet van mobiel internet gebruik te maken als dit niet nodig is. Je betaalt waarschijnlijk ook al min. 20 euro per maand voor je vaste adsl- of kabelaansluiting. Als je dan ook nog eens ziet wat voor astronomische bedr

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...