Jump to content

Hete Douche voor Simpel

Guest Pieter Smit

Recommended Posts

Guest Pieter Smit

Ik wil Simpel met name dhr.Michiel bedanken voor het soepele overstappen naar een andere provider op voorhand van het overstappen van netwerk van KPN naar T-Mobile.
Ik heb geen ontvangst vanT-Mobile op de plek waar ik woon op de grens van drente en friesland.
De medewerking van Michiel was fantastisch.

Simpel bedankt!!!!
ps.Het kan dus ook heel SIMPEL

• 3 weeks later...

Opzich klink het zo Simpel allemaal maar eenmaal lid van deze oplichters dan worden er spookbedragen van je rekening afgeschreven en als je dit dan storneert dan kom je in de klauwen van mede oplichters PayDirect...die net doen of je de eerste bent met dit probleem.Je betaald voor 2 jaar 70 € vooraf maar zelf als je de telefoon ongebruikt bij de notaris heb liggen komen er nog rekeningen binnen die automatisch worden afgeschreven.Een schande.Vandaar Radar en OPTA geïnformeerd en geprobeerd deze aansluiting op te zeggen om maar geen verder kosten te krijgen.Het was voor veilig bellen voor onze zoon maar die is met een ander vast abonnement veel beter uit.Vanwaar pas een belplafond vanaf 15 € p.m ? En stop maar met die zogenaamde warme douche acties want : OPLICHTERS dat zijn het !

• 5 months later...
Guest P. Keste

Simpel stapt over van het KPN netwerk naar T Mobile.
Even de simkaart wisselen en bellen maar volgens Simpel, en daarom zit ik nu al een week zonder telefoon.
De helpdesk stuurt je van het bekende kastje naar de muur.
Ga dus nooit naar een provider zonder eigen netwerk want ze zijn afhankelijk van anderen zoals KPN die het waarschijnlijk niet leuk vind dat Simpel overstapt op T. Mobile en dus de klanten een week laat barsten.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...