Jump to content

Probleem Vodafone prepaid Piek- en Dal tarief


Guest Martin
 Share

Recommended Posts

Bij toeval dinsdag 26/10/10 ontdekt dat Vodafone nà 20:00 uur NIET het dal-tarief rekent, maar nog steeds het piek-tarief, tot 21:00, waarna pas het dal-tarief ingaat. DAT IS DUS EEN UUR TE LAAT !!!
Navraag (2 keer) bij Vodafone leverde niets anders op dan de mededeling, dat een gesprek om bijv. 20:15, bij Vodafone op 19:15 in het systeem geregistreerd staat.
Wèl werd bevestigd dat het toestel op het Piek & Dal tarief stond ingesteld, maar een uur te laat dus.
Dit probleem heb ik bij nog een andere (mij bekende) Vodafone prepaidbeller kunnen vaststellen. En het lijkt er daarom op dat vele, vele (misschien wel alle) Vodafone prepaid bellers, met een Piek & Dal tariefinstelling, in Nederland hetzelfde probleem hebben. Dat genereerd nogal wat extra inkomsten en kost de bellers onterrecht extra geld.
Hoelang of vanaf wanneer dit probleem zich nu al voordoet is mij niet bekend.
Ook nog niet hoe laat het piek-tarief dan `s morgens ingaat, of het "weekend-tarief". Komend weekend gaan we van zomer- naar wintertijd. Hoe het dan zal zijn moet nog afgewacht worden.
Wie herkent dit probleem ook, heeft er ervaring mee of weet er meer over???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...