Jump to content

Incasso bureau

Adje van Stokkum

Recommended Posts

Zijn er mensen die ervaring hebben met het agressieve incasso bureau van KPN??
Heb sinds 1 maart mijn abonnement op laten zeggen door Ziggo, waarbij mijn telefoonnummer sinds die tijd probleemloos over is gegaan.
Na 2 maanden gewoon door te zijn gegaan met het incasseren van de maandelijkse kosten, heb ik contact opgenomen met KPN. Deze wist mij aan te geven dat er wel vaker bij KPN eea misgaat omtrent opzeggingen.

Heb de incasso`s na mei (had rekening niety goed genoeg gecheckt) laten storneren, waarna er "dreig-voicemails" vanuit KNP kwamen dat ze mij per direct af zouden gaan sluiten. Telefoonnummer was toen al 3 maanden weg bij KPN.

Heb uiteraard geen betalingen meer gedaan en zelfs nogmaals een afboeking moeten laten storneren.

Gisteren een incasso-brief gehad van Vesting Financei.
Deze ochtend gebeld en gevraagd of zij inhoudelijk op de hoogte waren van deze casus.
Dat waren ze niet en ik adviseerde dat zich goed in deze zaak gaan verdiepen, aangezien ik mijn recht sta en de onterechte rekening NIET zal betalen.
Mevr. ### ging, in plaats van zichzelf goed voor te gaan bereiden, mij de inhoudelijke kwestie navragen.
Toen ik aangaf dat dat niet mijn rol is en zij hiervoor betaald worden door KPN, vond mevr. ### het nodig om de telefoon er, zonder verdere mededeling, erop te gooien.

Ik mijn optiek een onprofessionele instelling en reactie van een bedrijf dat voor een club als KPN zaken overneemt. Aan de andere kant sluit deze mentaliteit goed aan bij de werkwijze van KPN en hun opzegginsafwikkelingen.

Iemand anders ervaringen hieromtrent???

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...