iHenk Posted November 30, 2010 Report Share Posted November 30, 2010 Ik heb zondag iets ongelofelijks ontdekt, maar misschien loop ik wel achter en is dit al standaard....Ik heb zondag vier maal gebeld, waarvan er een maal is opgenomen door de voicemail.Ik betaal bij Vodafone 0,15 per minuut en omdat ik VF al een tijdje volg qua gesprekskosten check ik het regelmatig. Vorige maand ook iets geks gehad, maar dat lag aan de updateserver volgens de aardige medewerkster van de klantenservice Terug naar het geval:Alle vier gesprekken zijn mij in rekening gebracht, terwijl ik maar een maal verbinding heb gehad, dat is toch niet normaal, of wel?Verder vind ik de kwaliteit van de G3 erg slecht (traag) of zou ik nog op G2 zitten...In de Kuip heb ik helemaal geen verbinding terwijl mijn maatje met Nokia Model Ooit en KPN het wel heeft. Sta je mooi voor joker met je super de luxe iPhone 4!Laat maar horen wat julie hiervan denken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Posted November 30, 2010 Report Share Posted November 30, 2010 iHenka- Dit is nou één van de manieren waarmee telecombedrijven rijk wordenb- Is het niet geweldig dat wanneer je in de Kuip zit je via Vodafone niet gestoord kunt worden en je jezelf volledig op de wedstrijd kunt concentreren ? Dat deze automatische uitschakeling geheel gratis is ? Zodra je weer buiten de Kuip bent word je weer automatisch met Vodafone verbonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iHenk Posted December 1, 2010 Author Report Share Posted December 1, 2010 Hahaha, daar heb je gelijk in John...Helaas moet je tegenwoordig als Feyenoord fan gedurende de wedstrijd op de hoogte blijven van bv Willem2 enzo... iHenka- Dit is nou één van de manieren waarmee telecombedrijven rijk wordenb- Is het niet geweldig dat wanneer je in de Kuip zit je via Vodafone nietgestoord kunt worden en je jezelf volledig op de wedstrijd kunt concentreren ? Dat deze automatische uitschakeling geheel gratis is ? Zodra je weer buitende Kuip bent word je weer automatisch met Vodafone verbonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.