Jump to content

Abonnement wordt stopgezet

Guest Senne

Recommended Posts

Beste allemaal,Vandaag kreeg ik van mijn telecom aanbieder `Chippie` een brief in de bus dat mijn contract per 31 december zal worden beëindigd. Als reden voeren zij aan:Wij delen u mede dat het abonnement per 31 december 2010 wordt beëindigd. We zijn om bedrijfseconomische redenen genoodzaakt om op basis van artikel 16 uit de Algemene Voorwaarden voor Chippie abonnementen tot deze actie over te gaan.Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken, maar vindt deze lastig te vertalen naar het bovenstaande.http://abonnement.chippie.nl/userfiles/fck/Algemene_Voorwaarden_Abonnement.pdfPersoonlijk heb ik het gevoel dat ze mij als klant heel graag kwijt zijn omdat ik nog een oude abonnementsconstructie heb die heeeeeel erg voordelig voor mij is. Voor dezelfde bundel zou ik binnen de huidige voorwaarden 3x zoveel betalen.Ik heb gelezen dat Chippie prepaid stops, maar niets over de abonnementen tak die via DUTS volgens mij nog steeds loopt.Mijn vragen:1) Mogen ze dit zomaar doen?2) Zo nee, wat kan ik hier tegen doen?Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!Groeten Senne

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...