Guest Mirjam Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Naar aanleiding van een grote advertentie van Tele2 afgelopen weekend, nu toch maar de brief van KPN goed gelezen. Hierin staat voor ons bedrijf dat ons abonnement verandert. We kunnen korting krijgen op de tarieven als we vanaf 2 jaar ons vastleggen. Ik heb de brief kort gelezen en weggelegd, dus geen actie ondernomen. (Ook in de advertentie van Tele2 staat Ben Woldring nog benoemd met een reactie op dit onderwerp)Nu zegt Tele2 dat als we niets doen dat we daar ook aan vastzitten, dat het misleidend is etc.. Dit is lastig uit de brief te halen. Nu krijgen we vandaag een brief van Zakelijke telefonie.nl (die er door opstelling vd brief uitziet als een brief van KPN, werkt erg verwarrend.) Ook zij spelen in op de brief die wij van KPN hebben gekregen, dat we niet moeten reageren maar via hun moeten gaan bellen (extra korting etc..).Rest mijn vraag, wat nu te doen, wel / niet kaart terugsturen???Alvast bedankt voor het meedenken.Mvg Mirjam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed76 Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Het beste is om de brief nog eens goed te lezen. En om te bekijken welke vragen dit oproept. Dit kan je doen op www.ouderealiteit.nl. Als je daarna van mening bent dat je niet wilt dat je, zonder ervoor te tekenen, ineens aan een jaarcontract vast zit. Download dan op deze site de antwoordkaart (met antwoordnummer van KPN) waarop staat aangegeven dat je geen jaarcontract wenst, maar dat de status als klant, die elk moment kan opstappen als ie dat wil, behouden blijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redactie Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Reacties met betrekking tot de aanbieder ZakelijkeTelfonie.nl zijn verwijderd. We hebben de betrokken forumgebruikers in samenwerking met de aanbieder van deze dienst enige tijd geleden de mogelijkheid geboden gezamenlijk tot een oplossing te komen en achten de bijdrages niet langer actueel. Voor verdere vragen of klachten kunt u terecht op info@zakelijketelefonie.nl . Reacties in deze topic worden niet meer geaccepteerd en zullen worden verwijderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Reacties met betrekking tot de aanbieder ZakelijkeTelefonie.nl zijn verwijderd. We hebben de betrokken forumgebruikers in samenwerking met de aanbieder van deze dienst enige tijd geleden de mogelijkheid geboden gezamenlijk tot een oplossing te komen en achten de bijdrages niet langer actueel. Voor verdere vragen of klachten kunt u terecht op info@zakelijketelefonie.nl . Reacties in deze topic worden niet meer geaccepteerd en zullen worden verwijderd. dat is zeer eigenaardig, dan werken jullie dus samen met zakelijketelefonie.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.