F.A. Bergsma Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Sinds de overgang van KPN naar T-Mobile, is het mij niet meer gelukt om vanuit het buitenland te bellen, cq gebeld te worden. SMS-en ontvangen en/of schrijven lukt ook niet. Ondanks veelvuldig contact met de SIMPEL service desk, per telefoon en per e-mail, is het probleem nog steeds niet opgelost! Op e-mails wordt uberhaupt niet gereageerd. Uitermate vervelend als je veel in het buitenland bent en bankzaken vanuit het buitenland wilt regelen. Bankzaken worden veelal uitgevoerd dmv een TAN code die je per sms ontvangt. Moest speciaal hiervoor naar Nederland terug!!. Hebben meer mensen met dit probleem te kampen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rwiiin Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Ik heb een soort gelijk probleem gehad. Alleen had in het in het binnenland. kon niet sms`en en was mijn sms verzonden werd hij niet ontvangen. Vaak hoorde ik ook van mensen dat mijn nummer niet bereikbaar was terwijl ik mijn telefoon 24/7 aan heb staan, dan nog niet eens te spreken over dat ik zelf iemand wilde bellen want dat ging ook nauwelijks. Met het internet had ik ook veelal geen netwerk waardoor ik dus eigenlijk helemaal niks kon met mijn telefoon. Ik ben bij dat ik daar weg ben en nu bij wireless circle een perfecte service heb en mijn telefoon overal kan gebruiken!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.