Jump to content

Houdbaarheid opwaardering providers?

Marlyvk

Recommended Posts

Mijn moeder heeft een prepaid telefoon van KPN (ik meen prepaid basis). Vorig jaar hebben ze wat veranderingen in de regels aangebracht. Na het opwaarderen is het beltegoed onbeperkt geldig.......mits er op tijd wordt opgewaardeerd.

Nu gebruikt mijn moeder haar telefoon echt alleen maar om te kunnen laten weten dat ze wat later is of pech met de auto heeft. Eigenlijk dus gewoon om een veilig gevoel te hebben en te weten iemand te kunnen bereiken mocht er iets zijn.

Nu heeft ze niet op tijd opgewaardeerd en er staat nog 7 euro beltegoed op. Echter KPN heeft dit beltegoed geblokkeerd omdat ze niet vaak genoeg opwaardeerd. Om weer te kunnen bellen en smsen dient ze dus opnieuw op te waarderen en dat kan voor minimaal 10 euro. Ze zou dan in totaal 17 euro erop hebben staan. Dat is een mooie tijdelijke oplossing, maar op deze manier loopt haar beltegoed natuur gigantisch op. En ik ben er echt niet over te spreken dat je geld wordt geblokkeerd en pas weer vrij komt als je weer geld geeft. Begint bijna op afpersing te lijken. Dus zijn we naar een andere provider op zoek.

Ik vraag me nu af of andere providers dezelfde spelregels hanteren? Ik heb al op verschillende sites naar meer informatie gezocht, maar zie nergens iets over het houdbaarheidstermijn van prepaidtegoed van verschillende providers.

Ik zoek dus naar een geschikte prepaidaanbieder die geschikt is voor mensen die de mobiele telefoon zelden gebruiken. En ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven in het prepaidoerwoud

Groetjes Marly

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...