Jump to content

voicemail uitzetten van simpel

Ton
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

hallo ton,Als u er achter bent gekomen hoe dat moet , kunt u mij dat laten weten want ik zit met hetzelfde probleem na de netwerkwisseling.Misschien zijn er nog wel meer die het probleem ondervonden hebben.

ja ik heb het zelfde probleem na de netwerk wisseling staat hij weer aan klante service is ook geen optie want komt er niet door gr wil dus als iemand het antwoord weet?

OPLICHTERS zijn t.......
had al een voorgevoel, abbo is sinds gister ingegaan.
krijg die @@@ voicemail niet uit.....
niemand weet wat....... klantenservice is fake.....
ja alleen als je 2 indrukt dan heb je gelijk iemand aan de lijn die NIX nuttigs voor je kan doen alleen om je zooooon @@@ abbo aan te smeren.
NA 1 DAG AL SPIJT... KA ME BEROEPEN OP TERUGKOMEN OP CONTRACT. GELOOF DAT JE 7 DAGEN HEB OM HET TE ANNULEREN.

@@@@ DIE OPLICHTERS
GROETEN JAC

ik heb hetzelfde probleem, ik wil mijn voicemail ook uitzetten, maar je kunt nergens vinden hoe. k blijf bellen naar de klantenservice maar kom er niet doorheen. Heb verschillende emails naar ze gestuurd maar nog geen reactie.
Alleen nog maar ellende gehad met simpel....

Jozeph.Ja ik heb het zelfde probleem. Wie kan mijn zegen hoe ik mijn voicemail van simpel af kan zetten.Alleen nog maar ellende gehad met T-Mobile na de nieuw simkaart van SimpelInderdaad oplichters.Groet J.Vlaar..

Ik heb gewoon gratis T-mobile gebeld en die kunnen het ook uitzetten. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar het werkt wel!

T-Mobile en T-Mobile prepaid (Nederland)
Bij T-Mobile staat de voicemail na aanschaf standaard aan . De eerste keer kunt u uw voicemail enkel laten uitschakelen door de T-Mobile klantenservice. Abonnees kunnen dit laten doen via het nummer 0800-7111 (gratis), prepaid gebruikers dienen te bellen met 0900 0236, € 0,25 ct per minuut. Om de voicemail weer in te schakelen toetst **004*+31624 plus uw mobiele nummer gevolgd door # (zenden).

ik heb tmobile gebeld, maar ze kunnen de voicemail niet voor me uitzetten. Dat kan alleen Simpel doen. Helaas nog geen email teruggekregen en vanmiddag maar weer proberen iemand aan de lijn te krijgen bij simpel... gr

ik heb gister een email ontvangen van SImpel Klantenservice. Ze hebben de voicemail uitgeschakeld en boden excuses aan voor het feit dat ze de voicemail weer ingeschakeld hadden na de netwerkwisseling... Gr

• 2 weeks later...

Ik ben enorm ontevreden over Simpel...je zult maar voor zo`n bedrijf werken! Als je ze probeert te bellen krijg je ze niet te pakken...op mailtjes reageren ze niet. Mijn abonnement heb ik met onmiddelijke ingang opgezegd en een ieder die ik spreek breng ik op de hoogte van dat "bedrijf"....hoe Simpel kun je zijn!

Echt volledig mee eens. Het is daar een totale chaos en raad daarom ook niemand aan om bij simpel te gaan. Na bijna depressief te zijn geraakt wordt ik er ook nog eens erg simpel van.
Gr.

Baluhhh en nog een baluhhhh met dat misselijke simpel gedoe. Geen mens die me kan bellen, altijd maar weer die k*t voicemail. Mailtje gestuurd naar simpel, mailtje terug gekregen en voicemail "uitgezet" volgens simpel ....maar helaas niks veranderd. Nu weer een mailtje gestuurd want bellen hang je onbeperkt aan de telefoon en nu maar weeeeeer afwachten. Grrrrrrrrrrrrrr

• 2 weeks later...
  • 3 months later...

Beste bezoeker,

Namens Simpel sta ik je graag te woord als je een vraag, klacht of suggestie hebt. Stuur me je gegevens (naam, adres, 06 en klantnummer) met een duidelijke omschrijving van de reden dat je me mailt, dan doe ik mijn uiterste best om je vragen te beantwoorden en problemen naar tevredenheid op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

• 5 months later...

Ik heb een abonnement bij Simpel en probeerde mijn voicemail uit te zetten via een sms naar 1233 maar dat lukte niet. Om 10 uur een mail gestuurd naar de klantenservice en. om 12 uur kreeg ik antwoord dat dit nog niet via sms mogelijk is maar dat het inmiddels rechtstreeks uitgezet is. Over twee uurtjes even de telefoon uit- en aanzetten, dan is het doorgevoerd. Niet slecht geregeld.

• 2 months later...

Beste forumbezoeker,

Vaak zijn de ervaringen van een klant onmisbaar om een bedrijf te verbeteren. Daarom hoor ik graag van je als je vragen, klachten of suggesties hebt over Simpel. Mail me gerust een korte omschrijving en je naam, klant- en mobiele nummer, zodat ik je snel van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groeten,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

• 3 months later...

ook ik heb gebeld naar simpel om de voicemail uit te schakelen. Het kost mij enorm veel geld om die te beluisteren. En daar zit het trucje dus in. Zo simpel verdienen ze geld. Want niemand had ons verteld dat als je ff je voice afluisterd dat je meteen een bom geld kwijt bent.
De dame van simpel zei dat ze de voice had uitgeschakeld, maar niets blijkt waar te zijn.Want mijn voicemail is nog steeds actief. Ik heb zelfs een getuige waar ik vandaan belde en dit is dus recent.
Vervelend voor mensen die een bericht inspreken en je niet afluisterd.
Dus zo simpel is het allemaal niet.
Ik zit eraan te denken om mijn abonnment nu op te zeggen.
Moet iedereen doen, dan gaan ze anders piepen met hun simpel reklame.

• 2 weeks later...

Wat ik niet begrijp is dat ik nog aan het einde van de maand minuten overhoud maar er toch in de facturen er grote bedragen worden afgetrokken zonder een beschrijving erbij van wat het inhoudt.En natuurlijk als je contact opneemt met de klantenservice om over dit probleem te gaan praten blijf je wel 3 kwartier aan de lijn wachten en dan nog bij het einde word opgehangen zonder geholpen te worden over dit probleem...Word er echt misselijk hoe ze zo geld stelen.en als ik via simpel een klacht indien krijg is steeds hetzelfde mailtje terug, neem alstublieft contact op met de klantenservice.

• 1 month later...

Wat een verschrikking zeg,.. je krijgt die lui nog moeilijker aan de lijn dan de koningin. En dan heb ik het nog niet eens over hun website. Stelletje amateurs. Geplaatste Afbeelding

• 3 weeks later...

Simpel is dus niet simpel.
Mijn voicemail is niet uit te zetten vanwege een storing zegt een medewerker.
Ik ben er nu 3 weken mee bezig als nieuwe klant en wordt hiet comleet gestoord van.
Ik wil wel van het abonnement af. De telefoon gaat 4 x over en vaak heb ik niet eens de tijd om op te nemen, want dan gaat hij op voicemail of mailbox.
Ik heb nu 3 x gemaild, telkens 5 dagen wachten op antwoord en 2 x gebeld.
Volgens de medewerkers staat mijn voicemail uit. HELP!!!!
Als nieuwe klant kon ik ook al niet inloggen op mijnsimpel vanwege een storing. dat heeft ook 2 weken geduurd.
Waarom kan ik op mijn persoonlijke pagine niet de voicemail in en uitschakelen?
Mijn vriendin zit bij Ben en daar kan je dat heel SIMPEL regelen.

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hopeloos die voicemail, ben regelmatig te laat om op te nemen. Ik ben al wat ouder en had gehoopt een "simpel"abonnement te hebben.
Regelmatig missen van dingen omdat ze op de voicemail waren ingesproken.
Mijn volgende abonnement wordt simpeler bniet van Simpel.

• 1 month later...

ik krijg iedere keer bericht van simpel dat ik een voicemail heb, maar ik heb er niet een. maar ik krijg de melding van simpel er niet af . maar ze weten zelf niet hoe het eraf moet, dus hoe moet ik het dan weten? ik heb alles al geprobeerd maar het lukt niet . de sim kaart heb ik al in een ander toestel gedaan ,maar dat werkt ook al niet. wat nu ik ben blij dat ik er zo vanaf bent van simpel . ja ze zijn erg simpel. r.basten