Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

Guest Silver_sun

Ja, bedankt Lebara voor je extra beltegoed sms versturen kost 10 cts en terwijll er 40 cts van je beltegoed wordt gehaald !!!! Smart !! goed geld maken en mensen in de maling nemen !!!!

Guest BOOS

Heb net opgewaard met 10 euro en hij doet `t gewoon niet. . IK WIL MIJN 10 EURO TERUG STELLETJE OPLICHTERS

Guest esma

Ik heb een bb met lebara sim kaart die actie van dat je 50 mb zou krijgen `gratis`. Is dus niet grtais er is €2 van mn btg af en by die sms staat dat die bundel is geactiveerd maar Hy doet het ik heb de internet instellingen gevolg maar ik krij geen sms binnen dat jeInternet kan instelle van draadloos internet maar ik krijg die sms niet binne dus mn bundel doet het nog NIET ik vindt dit dus egt irritand IK WIL GEHOLPEN WORDEN !!!!!

Guest Hinderk Blumers

Ik werd wakker van een sms berichtje om vijf uur in de morgen. Ikgebruik de mobiel ook als wekker en vind het vervelend als julie reclame maken en mij daardoor wakker maken. Graag reactie.
H.

Guest SUUS

KUNNEN ZE BIJ LEBARA EENS OPHOUDEN MET DAT IRRITANTE SMESEN MIDDEN IN DE NACHT? VIND HET NIET PERETTIG OM OM 4 UUR WAKKER GEPIEPT TE WORDEN MET JULLIE IRRITANTE K*T AAN BIEDINGEN LEBARA MEDEWERKERS VINDEN HET TOCH OOK NIET PRETTIG OM OM 4 UUR IN DE NACHT HUN NEST UIT TE WORDEN GEBELD?? MOET NU NOODGEDWONGEN MN TELEFOON UITZETTEN TERWIJL IK WEL BEREIKBAAR MOET ZIJN ALS ER IETS GEBEURD MET MN FAMILIE OF KINDEREN DUS LEBARA KAP DAAR EEN KEER MEE:?:?:?:?

Guest Paul

Beste,
Ik heb een lebara gewone sim card.
Maar ik heb nu een nieuwe mobiel deze heeft een micro card nodig.
Kan ik misschien een micro card toegestuurd krijgen?

m.d .vr.groet.
Paul.

Guest brenda

ik kan geen sms verzenden naar het buitenland

Guest brenda

ik kan niet naar het buitenland sms versturen willen jullie voor mij sms activeren dit is mijn nummer 0617463674met vriendelijke groeten

Guest E.G.K

Hoe moet ik nou internet krijgen op me mobile telfoon ik vind het echt onduidelijk !!!:/

Guest Sahinci

Ik heb gratis sim gekregen van lebara mobiel ,ben vervolgens gaan activeren.En ik heb een bel tegoed van 10 euro opgezet .Wat krijg ik te hoorden ,dat mijn beltegoed voor lebara one ,maar 8 dagen geldig is .Die 10 euro is na 8 dagen weg word er gezecht???Nou die tien euro interesseerde mij niet ,ik vind dit niet kunnen .ik bel,ze nemen niet op.Ik maak het tegoed op er vervolgens gaat de lebara kaart in de afval bak,lekker slim van jullie deze kaart was voor mijn zoon ,dus niet.Dus mensen als lebara mobiel gratis kaart aanbied niet aannemen ze zijn oplichters .LEBARA BEDANKT VOOR NIETS.

Guest gerda

De revieus gelezen. Ik maak mijn gratis beltegoed op en ben vertrokken bij Lebara.,want ondanks dat ik mij met mooeite aangemeld had werd 1244 steeds afgebroken voordat ik nr,1 kon indrukken. Vaarwel Lebara!!!!

Guest Anoniempje
Hoi
ik heb 2 weken geleden opgewaardeerd voor 10=20 euro en eergisteren is het opgeraakt
ik vind dit belachelijk!!! Geplaatste Afbeelding Dit kan niet ik wil me geld terug
Zo kan ik ook geld verdienen
Ik ga overstappen want dit kan niet
reactie a.u.b.

Groetjes
A.8)Geplaatste Afbeelding:D

Guest Nina
Laatst heb ik naar lebara gebeld en al mij MB op van me BB nu wil ik echt overstappen naar vadavone ofso.......
maar ik ga dus echt geen reclame maken
nu weten julie het koop geen lebara
en ik weer naar lebara gebeld en ik had nog 30 en nu is het weer op
ik wil me geld terug bedriegers !!!!!!!!!!!!!!Geplaatste Afbeelding

Guest Sandra

Vandaag heb ik 10€=20€ via de site van LEBARA opgewaardeerd en heb nadien meteen via mijn telefoon mijn beltegoed opgevraagd en er stond inderdaad is inderdaad 20€ beltegoed bijgeschreven. Na een paar uur heb ik weer mijn beltegoed opgevraagd en ik maar 7€ beltegoed!!!:o:?Geplaatste Afbeelding:?Geplaatste Afbeelding:?
Als deze beltegoed op is knip ik mijn LEBARA simkaart door vieren!!!!Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Guest jos

net een gratis simkaart geplaats met 7,50 euro erop + gratis opgewardeerd 7,50 euro via 10 minuten mail nu maar afwachten hoelang ik er mee doe , ik ga niet met ze in zee door alle klachten .

Guest Megasponsor

Wilde zojuist (09:45 uur 29 aug 2013) een gratis simkaart bestellen maar door deze waarschuwingen te lezen zie ik er maar vanaf. Hartelijk dank voor jullie tips.MegaSponsor

IK BEN WOEDEND IK BEL NET MET DEZE KLANTENSERVICE!
er zit een of andere half sprekende mongool achter!
deze zegt dat hij niet voor de klantenservice er werkt maar alleen om de klant tehelpen.
deze man is zeer onbeleefd kan niet eens goed nederlands!
en hangt me zo op!IK ZAL DEZE PROVIDER NOOOOOOOIT NEMEN!
IK HAAL VANMIDDAG NOG EEN ANDER KAARTJE!
WANT HET ZIJN BEDRIEGERS!

Guest moris

Ze zijn echt oplichters, wat een paar weken geleden kreeg ik een bericht van ze, dat per 23/09 het tarieven zo veranderen,, wat denk je.... nee hoor!!! de tarieven zijn nog steeds het zelfde!!!!!! wat een ratten zijn ze datGeplaatste Afbeelding

Guest Faris

Ik waardeer 10euro lebara online op in de ochtend. Ik ben com de middag naar België gegaan. S avonds weer thuis wil ik gaan internetten is mijn internet bundel op. Ik heb geen internet in t buitenland en heb mijn gsm niet gebruikt in t buitenland. Dit is al de zoveelste keer dat mijn tegoed verdwijnt en dit keet volledig ....

Guest Norman

Van lebara naar lebara bellen gratis??? vergeet het maaar ,had ongeveer 21 euro beltegoed en naar lebaranummers gebeld,geld weg!!lekker...

Guest Dunya

Ik heb dus net online 10 euro opgewardeert voor onbeperkt datategoed en er staat dat ik 5 euro heb ? EN IK HEB OOK NOG EENS GEEN INTERNET WAT IS DIT? WAAR IS DIE ANDERE 5EURO EN WAAROM KAN IK NIET INTERNETTEN BEDRIEGERS

Guest Nadye

Na een hele tijd Lebara prepaid te hebben gehad en over te zijn gestapt op Lebara Unlimited... zijn sinds deze maand de voorwaarden gewijzigd.. geen bericht/mail van gekregen over het feit dat het helemaal nietmeer onbeperkt bellen is! Ook heb ik geen internet nodig en ging het mij echt om het onbeperkt bellen. Onbeperkt smsen kan plotseling nietmeer en het onbeperkt bellen is niet zo onbeperkt maar het zijn 500 belminuten geworden. Na 2 dagen kon ik nietmeer bellen, terwijl ik mijn belminten niet opgemaakt had. Na contact te hebben opgenomen met het service centre kon ik geen leidinggevende te spreken krijgen en een brief in het Engels schrijven en naar Engeland opsturen gaat mij te ver... Ik ben gewoon mijn 30 euro kwijt...Ik wil mensen afraden met Lebara in zee te gaan.

Geen Lebara meer voor mij in ieder geval.
Geplaatste Afbeelding

Guest Ben

Allemaal bedankt voor de waarschuwingen ik heb wel een simkaart gehaald en wilde gaan gebruiken maar zoals ik het lees doe ik het lekker niet,wat een toestand zeg.

Guest kawarimono

ik lees hier het een en ander en zie een groot probleem.bij mij is elke keer vanuit het niets mijn tegoed op binnen 1 week terwijl ik enkel naar lebara nummers bel en sms met deze sim kaart dus dat zou gratis moeten zijn............................ oplichters!!!

Guest Marian

Goh, wat een reacties, blijkt dus helemaal niet zo n leuke provider te zijn. Heb ook iets, gebruik mijn prepaid alleen voor nood gevallen. kreeg een paar maanden terug de mededeling dat ik op moest waarderen, oke zal wel. bij opwaarderen bleek dat ik nog 10 euro tegoed had. dus nu dan 20 euro. Het gekke is dat ik mijn telefoon niet gebruikt heb tot onlangs ik een smsje wilde versturen en ik het bericht kreeg dat er geen beltegoed zou zijn. Rararara hoe kan dit ????
spoken zeker, van 30 euro naar 0 euro zonder te bellen en smssen heel gek hoor
Ga zo snel mogelijk over naar een ander.
INDERDAAD HET ZIJN BEDRIEGERS.