Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

Guest MegaMindy

Al jaren klant van Lebara, en jarenlang extra beltegoed gespaard om zodoende dochter naar voorgezet onderwijs de mogelijkheid tot bellen naar huis gemaakt.Elk half jaar wordt er netjes opgewaardeerd voor 10 euro, en dan krijg je 20 euro,dat is hun motto. Echter is de geldigheid b.v. tot eind mei 2015 en ineens kun je niet meer bellen, dan wordt het bevroren, je waardeert dan op omdat je dochter moet kunnen bellen naar huis, maar eerlijk is het niet. Vorige maand ook onnodig opgewaardeerd, maar wat blijkt ineens deze week?? Het restant beltegoed van 100 euro is ineens weg. Dochter heeft niet gebeld, zodat dit op kon raken. Het duizeld mij gewoon, dat dit zomaar kan, 100 euro weg, en dochter kan niet meer bellen. Dit riekt naar oneerlijk afboeken van beltegoed, en de mogelijkheid om uberhaupt te kunnen bellen, wat tot onveilige situaties kan leiden. Hoe is dit toch mogelijk, en kan dit zomaar?

Eerlijk gezegd heb ik mijn buik vol van Lebara, heb het laatst ook met een vriend gezien, die hadden ze bijvoorbaat al afgesloten, en niet in de gelegenheid gesteld om op te waarderen, nummer kwijt wat hij al jaren had, en kon niet meer teruggedraaid worden. En belangrijk ook, zijn geldigheids datum was nog niet verstreken. Zo gaan ze dus met je om van Lebara.

En als je wilt bellen met Lebara kost dat 35 cent p.m. en dan nog krijg je geen eerlijk antwoord terug of dat het opgelost wordt.

Lebara krijgt van mij de koude douche, kan het niemand aanraden!

Guest Debby

Gisteren mijn oude nummer geporteerd naar Lebara simkaart.

Ik zat bij T-Mobile en dus overgegaan naar Lebara.

Gisteren dacht ik ik ga mijn  btg opwaarderen dus voor 10=20 opgewardeerd, maar omdat ik ook graag buitenhuis wil internetten heb ik een smsje  (WEB1GB) gestuurd naar 8800 direct een smsje terug dat ik nu 1GB internet heb op mijn telefoon.

Dus dan zou ieder logisch weldenkend mens er ook vanuit gaan dat er nog 10 euro btg zou overblijven van de 10=20, maar helaas ik help jullie uit de droom want 10 euro is foetsie.

Met mn telefoon toetste ik *100# en dan de verzendtoets intoetsen en kreeg ik te zien dat ik inmiddels 1023 MB had en 0,01 cent btg.

Ik dacht ik bel even de klantenservice, vriendelijk te woord gestaan door de dame en vertelde dat ze dat ook vreemd vond en dat er dan normaliter gewoon nog 10 euro op moest staan omdt ik voor 10 euro die internet had aangevraagd.

Maar omdat de gegevens van mijn telefoon nog niet up-to-date waren en ze mij uitlegde dat dat pas de volgende dag te zien was verzocht ze mij vriendelijk om vandaag terug te bellen.

Afijn ik net heen bellen..3 maal uitgelegd wat er aan de hand was,terwijl de dame dat ook kon zien in haar scherm aangezien de collega (die een stuk klantvriendelijker was) van gisteren een aantekning in het systeemnhad geplaatst over mijn vraag.

De dame van vandaag begreep het niet helemaal wat ik bedoelde dus na aantal keren uitleg zei ze dat ze het wel begreep,maar niet heus.

Zij vertelde mij als een klant 10=20 koopt en  vervolgens internet aanvraagd is de andere 10 euro weg want dat is bedoeld voor btg, en dat kan ik dus niet meer gebruiken.

Ben met haar in discussie gegaan en gezegd dat dat belachelijk was want dat klopt van geen kanten.

Zegt ze doodleuk mijn collega van gisteren heeft haar mening gegeven en niet gezegd dat u die 10 euro die overblijft na aanvraag van Web1GB , ook zult krijgen dat was haar eigen mening en dat is niet hoe wij handelen vanuit Lebara want wij maken de regels niet.

Belachelijk antwoord want ik wil gewoon weten waar die andere 10 euro btg is gebleven, maar waarschijnlijk is dat te moeilijk voor die domme gans die achter de telefoon zit.

Het is te zot voor woorden dat er zo gehandeld wordt en er simpelweg geen antwoord komt op de vraag waar die 10 euro is gebleven.

Inmiddels opgewaardeerd (jah alweer) en nu staat er dat ikgeen btg heb en dat ik moet opwaarderen.

1 Dag bij Lebara en ben er nu al klaar mee.

Klantvriendelijkheid is er ver te zoeken en hulpvaardig zijn ze allerminst , behalve de jongedame die ik gisteren aan de telefoon had.

Kortom Lebara trekt je een poot uit want je hebt niks aan hun btg want je waardeerd op er wordt niks bij geschreven dus je kan ook niet bellen. vanaf gisteren 20 euro in totaal opgewaardeerd maar niet eens 1 telefoontje kunnen plegen omdat er geen btg op de kaart zou staan.

Vooral zo doorgaan Lebara dan verliezen jullie al je klanten , ik hoop het want zo positief hoe ik over Lebara was zo negatief laat ik me nu uit.

Voor datgeen wat er nu is gebeurd krijg je geen coulance regeling of restitutie... 20 euro is gewoon weg weg=pech!!!!

Klantvriendelijkheid en correct de klant te woord staan is er niet meer bij.....

LEBARA you suck big time!!!!!!!

Guest patrick

10 lebara online opgewaardeert, er staat dat ik duizend mb heb, maar ik heb geen toegang tot het internet ?

Guest jolanda

geen lebra sim kaart kopen want binnen no time al je beltegoed weg oplichters zijn het

Guest Gast

ik heb al 2 keer gehad dat mijn bel tegoed op is.zonder dat ik er echt gebruik van hen gemaakt.oplichters.

Guest helen9277

Ik geen een probleem met lebara want van lebara naar lebara vaak gratis, mbs jammer maar een maand geldig, vijf euro opwaarderen is tien euro dus waardeer elke maand op,nood telefoon is 112gratis- of familie bellen geef hun ook n gratis lebara kaartje, kost je meestal niks om te bellen, goedkoper een mobiel van 11euro ipv van 50euro te goed kwijt, tóch? !

Guest hoihoi

Ik heb n tijdje n lebara beltegoed. Maar 10=20 dat klopt. Maar ik sms alleen mijn vriend die heeft ook lebara. Dat zou gratis moeten zijn. Maar na n paar dagen als ik opgewardeert heb telt t belte goed ineens af. En snel ook nog.... boos heel boos.... mensen nemen dit om te kunne besparen. Maar moet elke week opnieuw opwaarderen... vreselijk...

Guest rochelle

5 euro btg beltegoed ban lebara gekregen

Was 7 dagen geldig. Heb de dag ernaar 1 telefoontje gepleegd van nog geen minnuut. Heb me status daarna nagekekeken en toen 0.01cent tegoed. Jemig wat nou 7 dagen geldig alsof 1 telefoontje van nog geen minuut 4.99 kost belachelijk

Guest Mario

Heel veel mailtjes gestuurd naar lebara maar nooit een antwoord terug gegrijken.

Guest Abe Lan Soktum

Gratis bellen en sms'en met dezelfde provider moet gwn gratis zijn en niks instellingen blablabla, maarre goed oplichters KASSA ermee zwaar overstappen doen want anders kost et je bakken met geld voor niksss. 2015 vooruitgang? Hm goed advies voor Lebara huur Ali B in kan ie mss wat fikse voor jullie...

Guest gast

12 dagen geleden lebara opgewaardeert (10 = 20 euro beltegoed) via de online 'Pay As You Go' mogelijkheid

misschien 6 smsjes verstuurd, had even gechecked hoeveel ik over had; was ongeveer 19 euro over (smsjes waren naar buitenland)

check vandaag: 0.04 euro .... Ik heb geen idee wat er aan de hand is, en ik kan mijn verbruik ook niet checken omdat hun site het niet toelaat (page not found) 

Tweede keer nog zelfs; morgenmiddag even klantenservice bellen

Guest Rico

Ik heb ook opwaardeerd 10€ (=20€)op 5 .06 heb meshien 3x sms gestuurd.vandaag 23.06.hebik geen beltegoed meer.LEBARA is aan het oplichten....dat kann toch niet!!!!!???? BEN HEEL BOOS

Guest sandra

Beltegoed voor mijn dochter gekocht, aanbieding 25 euro tegoed voor 10 euro. Is het maar 1 WEEK geldig. Bizar gewoon!

Guest Derick

Lebara licht de boel op. Het helpt vast als iedereen zijn klacht bij Tros radar kenbaar maakt.

Guest Tien

Moet alweer beltegoed opwaarderen anders kan ik binnenkort niet meer bellen! Heel erg vreemd het tegoed is nl geldig tot november 2015, en nu is het bijna augustus!heb ondertussen veel tegoed opgebouwd maar als je weinig belde is het te duur!

Guest Lebara

mijn telefoon doet niks, opwaarderen moet ik pas in september. Toch vraagt hij steeds om op te waarderen. Heb ik gedaan met 10 euro maar het blijft vragen om opwaarderen,

Guest Willem Burgers

Lebara, via Lycomobile gekocht 26 Juli 2015, 30 Euros, 1 gig. Vijf dagen later nauwelijks gebruikt. Alles op. Opgewaardeerd een week geleden met 30 Euros. Vijf telefoontjes misschien. Alles op. Stay away from Lebara. Whatever you do. It's not worth the aggravation. Lebara is a scam.

Guest f*ck lebara

lebara is echt raar ik heb gisteren 1 bericht gestuurd naar mijn dochter . en nu krijgt ze elke 5 minuten hetzelde bericht toegestuurd ???? nu snap ik waarom mijn beltegoed op gaat terwijl ik het niet eens gebruik!!! het lijkt meer op opichting praktijken dan gratis onderling bellen ,dat gebruiken ze naar mijn idee alleen maar als lokkertje ..............

Guest zef vd oetelaar

beltegoed overgenomen,opwaarderen lukt niet krijg melding code niet juist u heeft nog 3x de mogelijkheid om juiste code daarna alles foetsie.

das rap verdient he lebara.

Guest Eddy

Sinds kort kan ik niet belen of sms sturen. Bltg staat nog op sim kaart maar hij doet het niet. ! Weet iemand wat problem is?

Guest faissal

Ik heb net 10 euro internet en beltegoed en ik heb het niet eens gebruikt en het is op bedrieger jullie vedriegen mensen nieg kopen mensen NIET KOPEN!!!!!!

Guest faissal

Ik heb net 10 euro internet en beltegoed en ik heb het niet eens gebruikt en het is op bedrieger jullie vedriegen mensen nieg kopen mensen NIET KOPEN!!!!!!

Guest Wim

Beltegoed is gewoon weg heb de ene dag nog €31 en de dag erna is het gewoon verdwenen als sneeuw bij de zon is niet de eerste keer dat dit gebeurt voor mij geen lebara beltegoed meer Mooi die actie €10=€20 maar schandalig dat je beltegoed opeens verdwenen is de reinste oplichting !!! Zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt

Guest wim

Ben van de een op de ander dag gewoon mijn hele beltegoed kwijt €31 had de dag ervoor nog gekeken wat mijn beltegoed status was en de dag erna kreeg ik toen ik wilde bellen dat ik geen beltegoed meer had .Dit is niet de eerste keer geweest maar Lebara gaat aan mij geen geld meer verdienen de oplichters