Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

Guest kenza

ik heb vorige wk 20 euro opgewaardeerd, met mijn vader gesproken voor 7,- euro, vervolgens geen gesprekken meer gevoerd, na twee dagen wou ik weer bellen, stond er nog maar 1 euro op. Dit kan dus echt niet en lijkt inderdaad op oplichting.

Guest Michel

Welkom bij de club van gedupeerde!

Heb zojuist 65 min en 30 sec. naar Duitsland gebeld en er was ruim 10 euro van me beltegoed weggeschreven, 

terwijl ik bel met Lebara-One (1c\pm). 

Ze hebben dus niet het Lebara-one tarief afgeschreven maar doodleuk het 10=20 tarief (0.15c/pm Duistland)

Ben dus weer eens flink genaaid door Lebara.

Voortaan gewoon maar weer bellen met Skype naar het buitenland.

Ik wordt hier zo moe van, gewoon de klanten misleiden is wat ze doen.

Guest Gast

iek ben zeer  boos op lebara, iek werk bei lebara, mar iek ben ook zeer boos. iek weet niet, iek probier, ik weet

Guest liek

Ik kan niet smsen wel ontvangen Hoe kan dat. Ik heb de telefoon al aan/uit gehad en heb genoeg beltegoed

Guest MV

Ben al jaren een tevreden klant bij lebara maar gisteren (voor het eerst) toch een vreemd akkefietje gehad bij deze budget belclub.

Na een telefoongesprek van mijn lebara mobieltje naar een vast nummer stond de beltegoed teller ineens op: 0,01 euro.

Er zou nog ongeveer 7 euro beltegoed over moeten zijn maar dat was dus foetsie. Ik kon dus echt niet meer bellen.

Op zich geen drama, wellicht was de verbinding "blijven hangen" oid waardoor de kosten doorliepen wat ik niet doorhad.

Daarom kocht ik maar een nieuw beltegoed van 10 euro.

Opwaarderen was gelukt volgens het automatische bericht.

Nu komt het:

Vraag ik mijn beltegoed op krijg ik wederom te zien dat mijn beltegoed nog steeds 0,01 euro is ? ,Say What ??? :angry:

Dwz: direct na het opwaarderen & zonder ermee gebeld/ge-SMS't te hebben. 10 euro dus direct weg.

Nog vreemder is dat ik nu ineens met dit beltegoed wel kan sms-en.

Bellen heb ik er ook mee gedaan maar nog geen verbinding gekregen.

Mochten er meer mensen zijn die ineens dit soort vage klachten hebben dan hoor ik het graag......

Guest Danielle

Men dochter heeft de pincode veranderd maar der vriendin trok de telefoon uit handen en drukte dus een paar cijfers in nu komen we niet meer in de telefoon hij vraagt ook niet om puccode we hebben al 145 keer verkeerde pincose gedrukt help hoe krijgen we dit goed

Guest Jimmy

Ik had mijn geld 20 euro opgewaardeerd stond 5 op en voor opwaderen kreeg ik 25 gratis is nu plotseling weg bel niet veel maar wel meer dan een keer in de maand dus ik hoor het te houden heb het nu nog maar een maand geleden opgewaardeerd

Guest Brama

Twee Lebara kaarten dicht meegekregen. Open ze thuis, vind ik opengekraste opwaardeerkaart. Dacht zal niet waar zijn.

Lebara gratis kaart opgewaardeerd op 11 nov 2015 met €5 . Beltegoed opgevraagd, hoor ik beltegoed is geldig tot 13 nov 2015. Dacht krijg wat! Tot drie keer toe beluisterd. Zelfde bericht. 14 nov alle beltegoed op zonder gebeld te hebben.

Tweede kaart zelfde dag,11 nov 2015, simkaart gekocht voor €10. Beltegoed €10,01. Vraag ik bij optie 9 naar individuele beltegoed en geldigheid, hoor ik saldo is 1 cent.

Dus ga ik terug naar verkopers. De "chef" die zou eerste geval uitzoeken en opbellen. NIET teruggebeld. Tweede kaart, daar kon hij niets aan doen, ik had al aankoop gedaan. Oplossen met klantenservice.

ik terug naar de eerste verkoper. Wat een k wijf. Klantonvriendelijk, onlogische uitleg, werd nog boos op mij, verweet mij van alles en nog wat, u begrijpt t niet, u luistert niet enz enz. Vervolgens laat zij mij staan en gaat andere klant helpen.

Ik ben dus vijf euro kwijt voor gratis simkaart en tien euro aankoop van tweede sim kaart. Totaal €15 OPGELICHT.

Kortom, boeven en onbeschofte verkopers. Lebara kan de pot op. NIKS KOPEN VAN ZE.

Guest Brama

Twee Lebara kaarten dicht meegekregen. Open ze thuis, vind ik opengekraste opwaardeerkaart. Dacht zal niet waar zijn.

Lebara gratis kaart opgewaardeerd op 11 nov 2015 met €5 . Beltegoed opgevraagd, hoor ik beltegoed is geldig tot 13 nov 2015. Dacht krijg wat! Tot drie keer toe beluisterd. Zelfde bericht. 14 nov alle beltegoed op zonder gebeld te hebben.

Tweede kaart zelfde dag,11 nov 2015, simkaart gekocht voor €10. Beltegoed €10,01. Vraag ik bij optie 9 naar individuele beltegoed en geldigheid, hoor ik saldo is 1 cent.

Dus ga ik terug naar verkopers. De "chef" die zou eerste geval uitzoeken en opbellen. NIET teruggebeld. Tweede kaart, daar kon hij niets aan doen, ik had al aankoop gedaan. Oplossen met klantenservice.

ik terug naar de eerste verkoper. Wat een k wijf. Klantonvriendelijk, onlogische uitleg, werd nog boos op mij, verweet mij van alles en nog wat, u begrijpt t niet, u luistert niet enz enz. Vervolgens laat zij mij staan en gaat andere klant helpen.

Ik ben dus vijf euro kwijt voor gratis simkaart en tien euro aankoop van tweede sim kaart. Totaal €15 OPGELICHT.

Kortom, boeven en onbeschofte verkopers. Lebara kan de pot op. NIKS KOPEN VAN ZE.

Guest Brama

Guest Brama

Kan de politie niet geïnformeerd worden? Zodat ze gestopt worden. Dit kan toch niet.

Guest Gast

Brama, iek werk bei lebara, wir steilen vaak, is goed vur winst, meer winst is beter vur imago.

Guest Gast

BRAMA, IEK WERK BEI LEBARA, AL ZIER LANG, IK WEIT WIR STEILEN, WIR STEILEN ZEER VIEL, MEER WINST, WINSGT IS GOED VUR IMAGO

Guest Gijs

Beltegoed nog geldig tot 29-12-2015  nu        ALLEEN NOG MAAR NOOD OPROEPEN

Lade LICHTERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guest Johan

Geplaatst 29 november 2015 - 01:30

Kan de politie niet geïnformeerd worden? Zodat ze gestopt worden. Dit kan toch niet.

MOGELIJK TROS RADAR

Guest Andre

In september een gratis SIM kaart gehaald bij tankstation. BTG van 10,00 geactiveerd. Dag later kan niet bellen, BTG opwaarderen??? Op 15 oktober opnieuw opgewaardeerd en gebruik gemaakt van de actie 20 = 50. Sindsdien niet gebeld of SMS gestuurd. Vandaag 28-12-2015 geen beltegoed??? Ik ben er klaar mee, voordat wij een relatie hadden LEBARA is die al weer over en dat is vooral jammer voor jullie want ik ga mijn zaak zeker niet bij jullie onderbrengen.

Guest J.E.Korevaar

even eens het zelfde probleen 60,00 bel te goed geldig tot april 2016 maar niet meer kunnen bellen wel krijg ik nu de melding:

(waardeer uw bel te goed op anders verlies u het contact met lebara) en de verbinding wordt verbroken.

in de eu wet communicatie staat dat een provyder geen houdbaarheid van belt te goed meer mag opleggen sedert 2014.

maar het gebeurd nog dagelijk.

misschien wordt het tijd om de redactie van tros radar in te schakelen dus massaal maile naar trosradar.nl/lebara

Guest Lara

Opwaardeer code gekocht maar stemmetje zegt code is al gebruikt, vage shit dag dag 10 euro

Guest KAATJE

ik lees dat hierboven en ondanks ik baal van mn telkens verloren beltegoed ben ik blij dat ik niet de enige ben,

Elke wk waardeer ik mn prepay op en elke wk gaat er wat beltegoed verloren bij me die ik niet gebruikt hebt zoals 8 euro en dan weer 9 euro en dan weer 10 euro en dan weer 7 euro.

Dus heeft dus niks met termijn te maken zie je wel.

Deze week ging er zomaar 18 euro verloren, en heb al meerdere malen 10 euro en 8 euro en een keer 20 euro kwijt geweest.

Maar ik moet elk dubbeltje omdraaien en heb geen geld voor een abbonnement maar ik ben nu veel duurder uit zo.

Ik ben al jaren klant van lebara en maak dit al erg lang mee en diegene die me af en toe lebara tegoed geeft ging steeds harder 

mopperen op me terwijl ik geen verklaring had voor mn verdwenen beltegoed.

Wat ik hierboven lees vertelde ik al aan die persoon maar leek m sterk zei die..

nou..ik heb m deze forum nu aanbevolen om te lezen pff

Zo verdienen ze wel aan hun klanten he..dit is gewoon geld-verduistering en fraude wat ze doen!

DIEP TRIEST DIT !!!