Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

Guest Aryan

Geen Lebara voor ons weer!!!!

Beltegoed vervalt al na een week..

Guest yug6ukyiu

Oplichters had 50 euro opgewaardeerd drie dagen niet gebeld geld op

Guest Flier

stelletje oplichters daar bij Lebara.

ik wou vanochtend bellen maar dat kon niet moet eerst opwaarderen.

ik heb nog 26 euro beltegoed erop staan geldig tot Juni 2016.

wat een stelletje dieven daar.

ik heb met Radar contact opgenomen .

ik ben dat geld kwijt want ik ga niet opwaarderen.

Guest alex

ik heb pripaid van lebara

maar ik kon geen mms versturen
alles gedaan wat stond op www.lebara
handmatig insteling voor nokia 2760
maar niets !!!
steeds niet (kan ik niet versturen en ontvangen van foto)
gebeld naar klant serv. niet geholpen
kreeg ik sms van nummer 1300 ,dat moet ik naar toestelingenaanpassen op website
gedaan STEEDS NIETS !!!!!!!

ben ik boos  

Koele manier om te winnen samsung s6 .. Klik hier nu               

Guest A.van Woerkens

inderdaad alle klachten zijn tercht gedaan bij lebara zijn inderdaad een oplichters bende mijn beltegoed (29,83) loopt tot 02-05-2016 nu kan ik sinds 29-03-2016  niet meer bellen alleen nog gebeld worden moet ik opwaarderen om weer te bellen anders ben ik alles kwijt geen manier van de KPN maar ja ze moeten die millioenen bonussen toch ergens vandaan halen

Guest david

Ik ken gebeldt worden maar niet meer bellen alles doet het verder ik heb wel een prepaid

Guest Esperancita

Beste mensen lebara,

Ik begrijp helemaal niet wat gebeurt de laatste maanden, ik waardeer mij eenvoudig apparaat die kostte mij 10 euro, ik heb geen andere diensten zoals internet.

Op zaterdag avond mijn dochter heeft mijn telefoonnummer gewaardeerd met 20 euro, ik heb naar internationaal gebeld waar vroeger lange kon praten,stond 1 cent x mi nut stel maar dat 1 uur heeft gebeld...is 60 cent. En volgende dag dus zondag stond gen saldo???

ik vond de wel vreemd als ik aan telefoneren ben ik hoor een bel zoals intern gebeld word!

Dus wat is er aan de hand?

Waar staat de rest van mjn saldo van 19 euro????

Nemen jullie de klachten serieus zoals het hoort volgens consumentenbond?

Of moeten radar inschakelen????

Alvast bedankt....

Ik...

Guest Esperancita

Beste mensen lebara,

Ik begrijp helemaal niet wat gebeurt de laatste maanden, ik waardeer mij eenvoudig apparaat die kostte mij 10 euro, ik heb geen andere diensten zoals internet.

Op zaterdag avond mijn dochter heeft mijn telefoonnummer gewaardeerd met 20 euro, ik heb naar internationaal gebeld waar vroeger lange kon praten,stond 1 cent x mi nut stel maar dat 1 uur heeft gebeld...is 60 cent. En volgende dag dus zondag stond gen saldo???

ik vond de wel vreemd als ik aan telefoneren ben ik hoor een bel zoals intern gebeld word!

Dus wat is er aan de hand?

Waar staat de rest van mjn saldo van 19 euro????

Nemen jullie de klachten serieus zoals het hoort volgens consumentenbond?

Of moeten radar inschakelen????

Alvast bedankt....

Ik...

Guest Steeph

Beltegoed...

Bij Lebara smelt het beltegoed, zonder dat je je telefoon gebruikt, mysterieus weg.

Mijn advies, gebruik geen simkaartjes van Lebara. Trap niet in de 'gratis' simkaartjes mits je je geld wilt weggooien.

Guest Daisy

Ik waardeer lebara 1GB internet van €10 op zodra ik op Internet wil, doet ie het niet. Wanneer ik *100# bel staat dat er gewn 1000 mb opstaat

Snappen jullie dit? Slechte kwaliteit Lebara

Guest Arie

Lebara zijn uitzuigers terwijl tablet 1 minuut aan gestaan heeft 19.80 euro weg led honden zijn het

Guest jan ploegstra

ik heb pripaid van lebara

maar ik kon geen mms versturen

alles gedaan wat stond op www.lebara

handmatig insteling voor nokia 2760

maar niets !!!

steeds niet (kan ik niet versturen en ontvangen van foto)

gebeld naar klant serv. niet geholpen

kreeg ik sms van nummer 1300 ,dat moet ik naar toestelingenaanpassen op website

gedaan STEEDS NIETS !!!!!!!

ben ik boos

Guest Waterland

Ik heb 10 euro beltgoed opwardeerd,op 5-6-2016 krijg ik 2 euro beltgoed. Wat van onzin dit ,dat noem ik gewoon diefstal specialiteit van lebara

Guest yf

Sinds kort kan ik niet belen of sms sturen. Bltg staat nog op sim kaart maar hij doet het niet. ! Weet iemand wat problem is?

ik heb dat nu ook, kan sinds dinsdag niet meer bellen en smsmen,en heb nog 25, euro beltegoed wat geldig is tot 13 september,wie weet hier wat ik moet doen,gr

Guest henk

Beltegoed van 20 euro op, zonder maar één keer te bellen. Ook mobiele netwerk stond UIT op mijn mobiel.

Lebara heeft het geld gewoon gepikt.

Guest henk

Beltegoed van 20 euro op, zonder maar één keer te bellen. Ook mobiele netwerk stond UIT op mijn mobiel.

Lebara zegt doodleuk dat het mobiele netwerk aan stond. Ik voel mij bedrogen.

Guest Anja

Ik heb twee keer aan toe voor €10 bel te goed opgewaardeerd.

En wat denk je???? Binnen nog geen eens een dag heb ik geen een cent aan bel te goed. Zonder ook maar een keer gebeld te hebben is het bedrag WEER weg!!!

Guest linda

20juni 10,00 (20) opgewaardeerd. Bij controle 1 week houdbaar. Na nog een keer controleren:20,08 saldo, houdbaar tot maart 2017. Niet gebeld, geen Internet, geen SMS.... 27 juni, saldo weg.

Guest Rick

Eerder deze dag heb ik contact gehad met de klantenservice omdat ik mijn telefoonnummer wilde achterhalen (behorende bij mijn simkaartnummer).

Echter krijg ik hier te horen dat ik de simkaart in een telefoon moet stoppen en dan moet bellen met 1244 of dat ik *149# kan gebruiken.

Nadat ik heb aangegeven dit al te hebben gedaan (meerdere malen) krijg ik te horen dat zij mij niet kunnen helpen zonder mijn Lebara telefoonnummer. Dit is nu dus precies waarvoor ik belde… Ik zoek dit telefoonnummer zelf ook.

Ik heb een franse simkaart van hen en dien deze (middels het telefoonnummer) eerst via internet te registreren, ik vermoed dat het bellen naar 1244 hierdoor dus ook nog niet werkt.

Helaas hebben zij geen oplossing kunnen bieden...

Guest Dienie.

Ik had nog €44,16 op mijn pripaid  van Lebara staan.16 Augustus,kon ik  niet meer bellen.17 Augustus op gewaardeerd met €10,00.Groot was mijn verbazing,dat de geldigheid maar 1 mnd is nl.tot 16 september.Het bedrag van €44,16 dat tot 23 nov geldig was is dus foetsie.Krijg dus ook niemand te pakken.Bedankt Lebara,als ik iemand oplicht dan ga ik de bak in.Jullie gaan gewoon vrij uit.Jammer van het mooie bedrijf wat jullie eens waren.Slechte reclame maar verdiend.Mij ben je kwijt.

Guest Lorrie

Al jarenlang heeft mijn partner een prepaid van Lebara waarvan je het beltegoed eens in de 6 mnd. moest opwaarderen. Hij belt zelf nooit, heeft alleen de telefoon om bereikbaar te zijn en om eventueel in nood toch te kunnen bellen. Bij de laatste (2) keer opwaarderen viel mij op, dat bij het checken van het beltegoed zijn tegoed nog maar nét iets van 20 euro was én dat het bovendien maar 1 maand geldig is. Omdat hij zelf nooit belt en je toch eens per 6 maanden moet opwaarderen, was zijn tegoed toch minstens 100 euro. Maar dát beltegoed is gewoonweg VERDWENEN! Nou wij dus ook als klant van Lebara. Ga maar eens op zoek naar een andere, EERLIJKE provider.

Guest gast rosé jansen

ik heb gister een beltegoed gekocht op de website 10=20 en vandaag heb ik 0,00 tegoed en ik heb maar 2 keer gebeld en toen had ik nog 18,50 ik hoop dat dit snel word opgelost

Guest karin

Hier precies hetzelfde, 30 euro opgewaardeerd en zonder 1 telefoontje te hebben gemaakt beltegoed verdwenen

Guest Nicoiaas

Vorige week had ik nog 15 euro beltegoed, bleek dat ineens nul te zijn geworden terwijl ik niet 1 keer gebeld had. Ik heb toen met tien euro opgewaardeerd, volgende dag opnieuw, geen tegoed over, zonder getelefoneerd te hebben, op mijn mail naar Lebara geen reactie gekregen.