Jump to content

service is ver te zoeken

J. v.d. Weide

Recommended Posts

Heb onlangs erg slechte ervaringen opgedaan bij hi.
Werd begindecember benaderd om het prepaid kaartje van tele 2 om te zetten naar een abonnement van € 9.95 bij Hi.
Aangezien onze oudeste twee kinderen beide nog prepaid belden had ik deze abonnementen voor beide afgesloten.
Nu ruim een maand later nadat er fout op fout is gemaakt waardoor ik twee halve dagen thuis heb zitten wachten ( waarvan een snipperdag) heb ik nog steeds niets.
De eerste keer had de meneer van Hi onze achternaam verkeerd gespeld, dus nam de bezorger het pakje weer mee terug.
Na meerdere telefoontjes met Hi blijkt het dan zo t e zijn dat zij de fout maken, maar dat de consument zelf alles op moet lossen, dus maar weer een nieuwe bestelling geplaatst voor twee abonnementen, weer div. telefoongesprekken gehad, maar het zou nu zeker goed gaan.
DUS NIET De pakketjes zijn bezorgd maar er was geen vevangend telefoonnummer bijgesloten, ik maar weer gebeld, krijg ik te horen dat de bestelling 15 december is geannuleerd en dat ik onmiddelijk de pakjes retour moet sturen. Het vehaal van de annulering klopt niet want ik heb 16 december een bevestiging van mijn bestelling gekregen, erg vreemd dus allemaal.
Wat ik het vervelendst vind is dat als je dan belt of mailt en je verhaal uitlegt je alleen maar krijgt te horen van het spijt ons maar we kunnen niets voor u doen.
Ik werk zelf ook in een dienstverlenende sector en het lijkt mij niet meer dan normaal dat wanneer er een fout door een bedrijf wordt gemaakt zij dit dan ook weer netjes oplossen en dat de klant niet aan z`n lot wordt overgelaten en alles zelf weer kan gaan regellen.
Je wordt bij dit bedrijf totaal niet serieus genomen.
Moest even mn frustratie kwijt ben benieuwd of er meerder mensen zijn met deze negatieve ervaring.
Gr Jolande v.d. Weide

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...