violet Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 O wat heb ik spijt dat ik simpel abonoment heb afgesloten, kreeg paar dagen terug sim kaart van hun die helemaal niet past in mijn telefoon, simpel weg hij doet het niet, bellen met de klanten service lukt het ook niet simpel weg zijn ze niet,ik denk dat ik nar programa RADER gaat schrijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simpel webcare Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 Beste forumbezoeker, Graag sta ik je namens Simpel te woord voor eventuele vragen of klachten. Soms kan het gebeuren dat een product niet optimaal werkt. Dat los ik graag snel en persoonlijk voor je op, zodat je zorgeloos van je mobiel gebruik kunt maken. Mail me een duidelijke omschrijving van je klacht, vraag of suggestie, dan ga ik direct voor je aan de slag. Met je naam, klant- en telefoonnummer kan ik je het snelste helpen. Met vriendelijke groeten, Michiel Overvecht michiel@simpel.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mltonica Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 O wat heb ik spijt dat ik simpel abonoment heb afgesloten, kreeg paar dagen terug sim kaart van hun die helemaal niet past in mijn telefoon, simpel weg hij doet het niet, bellen met de klanten service lukt het ook niet simpel weg zijn ze niet,ik denk dat ik nar programa RADER gaat schrijven Ik sluit me geheel bij bovenstaande reactie aan....het is om hopeloos van te worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mltonica Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Vorig najaar las ik via deze site van Ben over `Simpel `.Ik heb me toen aangemeld voor een abonnement via simpel ipv direct bij t mobile.Dat ging per 1 dec. 2010 in, maar omdat ik nummerbehoud had aangevraagd, kon ik de kaart nog niet gebruiken (lekker handig, maar wel betalen dus...).Op 1 maart 2011 ging het oude nummer over naar de nieuwe kaart en wisselde ik deze in mijn iphone 3.Eerst bleek dat ik een minikaartje had gekregen en een adapter nodig had, dus ik was onbereikbaar - terwijl ik nb midden in een verhuizing zat - (duurde 3 weken voor ik de adapter thuis had)Toen bleek dat ik geen 3G had.... en begon een giga zoektocht via online, mail, telefonische hulp, ook nog naar de iphone winkel geweest, kortom tot nu toe - half mei 2011 - heb ik nog steeds geen 3G op mijn iphone met een simpel kaart.simpel hoor.het heeft te maken met APN settings die je moet instellen op je telefoon, bij het menuutje "mobiel datanetwerk"maar dat menuutje zit niet op mijn iphone 3!! hopeloos, dus ik betaal voor mobiel internetten al sinds 1 december en ondanks al mijn pogingen en vragen om info en hulp, werkt mijn 3G nog steeds niet....wie kan mij helpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.