Jump to content

DekaMobiel

Guest John
 Share

Recommended Posts

ONGEHOORDE OPLICHTING OP DEKAMOBIEL !! Waarschuwing !
Vandaag een sms ontvangen van DeKa: "DekaMobiel bestaat 1 jaar! Dat willen we met U vieren. We trakteren op 50 gratis taarten! Winnen? Sms dan gratis TAART plus Uw voor- en achternaam naar 4004"
Dit gedaan en direct daarna een sms teruggekregen van DeKa: "De ontvangen tektst is ongeldig. Wilt U zich afmelden? Stuur dan STOP".
Op dit moment blijkt al(geheel gratis) 25 cent geïncasseerd te zijn.
Aangezien ik niet tegen mijn wil in bij eens sms-dienst aangesloten wil zijn, direct een sms teruggestuurd met het woord STOP.
Hierna blijkt nóg eens (geheel gratis) 50 cent te zijn geïncasseerd.
Dus in totaal is mij voor dit flauwe "gratis" spelletje 75 cent geïncasseerd.
Daarom feliciteer ik DekaMobiel niet met haar verjaardag en krijg er een azijnsmaak van in mijn mond en een taart haal ik wel tegen betaling
bij Albert Hein.
Walgelijke actie !

Beste John,

heel erg vervelend dat u bovenstaande heeft ervaren. Dit is natuurlijk absoluut niet wat we willen bereiken met de sms-actie om de verjaardag van DekaMobiel te vieren. We willen u dan ook excuseren voor het incasseren van de sms-kosten. Als het goed is zijn deze diezelfde dag nog naar u teruggeboekt, zodat het u uiteindelijk toch niets heeft gekost. Het probleem is geweest dat de actie, zoals in de folder vermeld staat, vandaag pas is gestart (dinsdag 25 januari). Echter, sommige consumenten ontvangen de folder eerder - waaronder u waarschijnlijk - en hebben direct gesmst. We hebben dit probleem in de loop van maandag 24 januari ondervonden, en daarop direct actie ondernomen. Nog diezelfde dag is het probleem verholpen en konden klanten gratis een sms-bericht sturen en kregen ze ook een normale ontvangstbevestiging (“Bedankt voor uw reactie. Indien u tot de winnaars behoort, nemen we binnenkort contact met u op. Tot horens bij DekaMobiel!”Geplaatste Afbeelding. Aan de klanten bij wie toch onverhoopt geld was afgeschreven, is dit dezelfde dag nog teruggeboekt.
Mocht dit bij u niet het geval zijn dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice: klantenservice@dekamarkt.nl of 0251-276628.

Nogmaals excuses namens DekaMobiel!

Klantenservice DekaMarkt

@klantenservice
Excuses aanvaard en ook mijn excuses aan U over mijn wat emotionele reactie.....
Maak er toch nog maar een fijn feestje van en voel U niet bezwaard om zélf ook een lekker royaal stuk taart bij de koffie te nemen teneinde dez

@John
Ja, U ziet het goed, ik reageer op mijn eigen mededeling, d.d. 25 januari j.l.
Dit betreft mededeling nummer 2 over het DekaMobiel DEBACLE
Ik heb de DK simkaart in gebruik genomen op 28-01-2010 met een intieel beltegoed van 10 euro, daar

@John
Bij mij hebben ze hetzelfde gedaan. Ook €10,- weer teruggejat. Heb altijd mijn booschappen bij de Deka gedaan en blijkbaar volledig gebeld met de gratis belminuten welke ik kreeg bij de boodschappen. Mijn winkeltrouw is nu ook "beloond

@MarieLouise
Je betaalde beltegoed is dus niet op te waarderen voor de afloop van een jaar en vervalt dan dus gewoon....
Tot nu toe 117 belminuten gespaard, het aantoonbare equivalent aan boodschappen bedraagt dus €1755,- nog afgezien van de

Bij mijn dochter (11) ook €10,-- beltegoed opgelost. Moeder doet braaf boodschappen bij de Deka om belminuten te sparen en dochter op het hart gedrukt vooral zuinig met het beltegoed om te gaan. Over weeg nu maar een nieuwe DEKAmobiel sim aan te schaffen (15,- beltegoed) i.v.m. 1-jarig bestaan), beltegoed wat nog over is aan het nieuwe nummer te doneren, dochter adviseren om maar leeg te bellen en hierna zo gauw mogelijk een ander provider te zoeken. Of Dekamobiel moet iets anders voor ons in petto hebben.

@Frits
Waarom eerst nog een nieuwe DeKa kaart aanschaffen ? Dan honoreer je deze verwerpelijke handelwijze ook nog. Bel hem gewoon leeg en koop daarna
een Kruidvat kaart.
DeKa----- aanschaf €10, actie €15 = 100 belminuten of 187 sm

Hallo John,

Het is inderdaad ongehoorde oplichting die Dekamobiel.
Ik heb dit zelf niet maar spaar voor een oudere buurman (70 jr).
Deze man heeft het mobieltje voor als hij een weggaat.
Zo heeft hij altijd een telefoon om te bellen als hij ergens strand met de auto of fiets.
Hij is ook zijn geld kwijt (ong. 8 euro).
Dit is inderdaad lekker verdienen voor de Deka.
Degoede man gebruikt zijn mobieltje bijna niet.
Dus zijn zoon had deze al wel opgewardeerd met 10 euro.
Maar de vorige 8 euro die er nog op stond is die beste man dus ook kwijt.
De man heeft het al niet zo breed en dan ook nog die 8 euro afstaan aan de Deka waar je niets voor terug krijgt.
Dit vind ik echt ZIELIG van de Deka.

groetjes Josephine.

@Josephine
Ik begrijp Uw emotie. Zeer waarschijnlijk zal de DeKa de komende dagen gigantische bedragen aan onverbruikte beltegoeden incasseren. De introductiedatum was 27 januari 2010, dus er zullen nu, ruim een jaar later, wel meer mensen komen welke

Beste DekaMobiel-gebruikers,

We zijn op de hoogte van het probleem met betrekking tot het vervallen van aangekocht beltegoed en erkennen dit ook. Op dit moment zijn we achter de schermen druk bezig om tot een bevredigende oplossing te komen voor u en andere klanten. We vragen nog even om uw begrip en geduld, en garanderen u dat er een oplossing zal komen. Het laatste wat DekaMobiel wil zijn ontevreden klanten, samen werken we toe naar een goede en klantvriendelijke service.

U hoort nog van ons! Voor meer informatie/vragen kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de DekaMobiel klantenservice via http://www.dekamobiel.nl/deka-mobiel/snelmenu/contact.aspx.

• 1 month later...

Beste DekaMobiel-gebruikers, zoals diverse mensen op dit forum hebben gemeld, is er enige tijd geleden bij u beltegoed afgeboekt. Voor u als klant leek het alsof er ineens beltegoed verdwenen was. Het is niet onze intentie geweest om dit specifieke beltegoed voor onze actieve spaarders te laten vervallen, vandaar dat dit beltegoed inmiddels weer is teruggestort. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Tot horens,DekaMobiel

@klantenservice
Enkele dagen geleden heb ik inderdaad de "verdwenen" 10 euro weer teruggestort gekregen, waarvoor uiteraard mijn dank.
Ik heb nog enkele vragen/opmerkingen over de geldigheid van het beltegoed.
A: Is het beltegoed van

Beste Rien,

wij begrijpen uw vragen. Op dit moment is het nog zo dat het beltegoed maximaal 1 jaar geldig is. Wij zijn het met u eens dat de hele procedure rondom de geldigheid van het beltegoed zo transparant mogelijk moet zijn. Hieraan zijn we dan ook hard aan het werken en een aanpassing zit in de planning. Wanneer deze doorgevoerd is zal dit vanzelfsprekend op de website (www.dekamobiel.nl) gecommuniceerd worden. Houdt u deze dus in de gaten!

Met vriendelijke groet,
DekaMarkt