Jump to content

Upload minimaal ?

Guest Alipapa
 Share

Recommended Posts

Guest Alipapa

Ben onlangs overgestapt van Telfort naar Online.
Telfort 20Mb abo gaf maar down/up 5.03 Mb/ o,38 Mb.
Nu op Online met een 8Mb abo kom ik ook niet verder als 5,0Mb/ 0,1 Mb en soms wil de test bij upload zelfs niets aangeven!
Is hier sprake van een slechte buitenlijn van de KPN en dient Online hiervoor maatregelen nemen?
Heb nu het abonnement een paar dagen maar ik ben er niet beter op geworden !
Wat te doen, installatie binnenhuis is perfect ergo iets buiten mijn macht moet de oorzaak zijn.

Heb contact gehad met KPN, deze doet er niets aan ,is een zaak voor Online.
Heb contact gehad met Online, uit de reacties mag ik aannemen dat echt de buitenlijn niet in orde is wat ook niet tegengesproken is.
Online zegt dat KPN ook op hun verzoek niets aan die kabel wil doen, verder is er ook nog niets bekend over een aanpassing van Centrale / lijn.
Het bekende antwoord van lange lijn is ook hier niet van toepassing volgens diverse internet metingen, de afstand ligt ergens tussen de 700 mtr en 2000 mtr ,ergo moet er wel het nodige door de kabel kunnen.
Wat blijft is misschien een verzopen kabel !?

Kan (jaar) abonnement opgezegd worden vanwege wanprestatie ?

Ik baal toch wel erg, eerst een telfort Abo 20mb/1Mb (reel 5Mb/ 0,38 Mb)en nu Online die ook met een 8 mb abo niet meer doet dan 5Mb/ 0,0 t/m 0,38 Mb.
Zou dit iets zijn voor TROS RADAR ?
,
PS Een medewerker van KPN is een half jaartje geleden bij mij geweest voor een storing, nieuwe ISP geplaatst, als het niet beter werd zou het wel aan de buitenkabel liggen volgens zijn zeggen.