Jump to content

VoiceBottle

Simon

Recommended Posts

Is iemand bekend met VoiceBottle? Nieuwe voicemaildienst die onafhankelijk werkt van telecom bedrijven. Wat erover gezegd wordt is niet slecht!!! Klinkt goed om voicemail (eindelijk) eens via app binnen te krijgen . Scheelt geld en makkelijker. Kan dit gebruikt worden met KPN abo?

Guest Alexander

Gebruik het zelf al een tijdje.
Werkt voor zover ik het kan overzien met alle providers. Je belt eenmalig naar een soort van nummer en je bent aangesloten. Ging allemaal heel makkelijk.
Spul werkt trouwens als een zonnetje!

Guest Louis

Het checken van de voicemail zou gratis zijn.
Maar het doorschakelen van Uw telefoon naar voicebottle is dat niet, zodat
er voor elke doorverbinding naar voicbottle kosten ontstaan en je uiteindelijk
veel duurder uit bent.
Dus als je dat er voor over hebt kun je het gerust doen

Het doorschakelen van het nummer naar Voicebottle (wie verzint zo`n naam trouwens!) kost wel iets, maar volgens mij nooit zoveel als het bellen naar je voicemail.
Het gebeurd mij erg vaak dat ik meerdere keren mijn voicemail moet bellen om mijzelf te herinneren aan een voicemail die ik heb ontvangen of omdat ik niet in de gelegenheid ben om een nummer te noteren.
Door middel van de website kan ik nu meerdere keren dezelfde voicemail afluisteren, zonder extra kosten, ook uit het buitenland. Dat is een stuk voordeliger dan uit het buitenland 1233 bellen. Al met al vindt ik het een leuk product, gebruik het nu zelf een maandje en zou niet meer zonder willen.

Guest Alexander

Gebruik het zelf al een tijdje.
Werkt voor zover ik het kan overzien met alle providers. Je belt eenmalig naar een soort van nummer en je bent aangesloten. Ging allemaal heel makkelijk.
Spul werkt trouwens als een zonnetje!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...