Jump to content

Euphony EuMobi

Guest rene

Recommended Posts

De belwijzer voor mobiel sim-only klopt niet: 150 sms en 500 belminuten en Euphony komt niet bovenaan. Terwijl het per jaar maar €239,40 kost want bijna de helft is van de nummer 1 in de lijst: Telfort. Tja, en nog KPN netwerk ook.

@rene
Kan ik ook consultant van Euphony worden? Er is blijkbaar nog genoeg geld te verdienen.
"Euphony biedt u nu de kans om een leuke bijverdienste uit te bouwen door uw kenissen te vertellen over onze lage tarieven en kwalitatief hoogstaan

• 8 months later...

Ben zowel klant als consumtant bij Euphony. Biedt me dubbel voordeel.

Meedoen kost niets, de diensten blijken gemiddeld besparend op wat mensen nu betalen aan hun vaste lasten. Als consultant hoef je geen instapfee te betalen. Wel moet je zorgen dat je in een goed team zit, en dat de persoon die jou introduceert (jouw sponsor) de drive heeft om je ook daadwerkelijk te ondersteunen.

Gisteravond was de Mega newyears party in Mechelen. Veel feest en de nieuwe reis incentives voor 2012 zijn: Ibiza, Virgin Islands en Australie alles op kosten van Euphony.

In Nederland is potentieel voor 10000 consultants, en er zijn er dacht ik pas 8/900 actief, dus vol op mogelijkheden voor mensen die MLM aan kunnen.

Let wel MLM is zeker niet voor iedereen, en je moet er tegen kunnen dat mensen nee zeggen. Groot voordeel is dat je mensen geen geld komt vragen, maar dat je de mensen koopkracht terug geeft.

Voor €20 heb je al 575 eenheden. 1 eenheid is 1 belminuut of 2 smsjes. euMOBI575 dus, wat ikzelf ook gebruik. Voor mij voldoende en fijn dat ik weet met €20 per maand klaar te zijn.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...