Guest mrt Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Een vraag.Momenteel heb ik prepaid bij provider A en wil overstappen naar prepaid bij provider B.Zou ik eerst een paar weken prepaid bij B kunnen gebruiken met een nieuw telefoonnummer en als dit bevalt dan alsnog nummerbehoud aan kunnen vragen (zodat ik vanaf dan bij provider B mijn nummer dat ik bij provider A heb weer kan gebruiken)? Of moet ik voordat ik via mijn nieuwe provider ga bellen/sms`en al nummerbehoud hebben geregeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JWD Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Vanaf 25 mei 2011 is het mogelijk binnen 1 werkdag te wisselen van telecombedrijf met behoud van telefoonnummer. Dat komt door nieuwe telecomregels van de Europese Commissie. Tot nu toe kan/mag het 10 werkdagen duren. De nieuwe aanbieder regelt het nummer meenemen met de oude aanbieder. Het nummer wordt tot een maand na afloop van het contract gereserveerd zodat het nummer nog kan worden teruggegeven. Om problemen te voorkomen (nummer kwijtraken) lijkt het mij niet verstandig een paar weken nadat je bent overgestapt alsnog nummerbehoud aan te vragen. Lees ook `Nummerbehoud informatie mobiel` op Bellen.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.