Jump to content

Simpel klantenservice


Recommended Posts

Beste forumbezoeker, Heb je vragen, suggesties of klachten over Simpel? Dan kan je mij mailen. Ik los eventuele problemen persoonlijk voor je op, en zal mijn best doen je vragen te beantwoorden. Mail me een korte en duidelijke omschrijving van je vraag (o.v.v. je naam, klant- en 06-nummer), zodat ik je het beste kan helpen. Graag hoor ik van je. Met vriendelijke groeten, Michiel Overvechtmichiel@simpel.nl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest N. Hartog

Op 17.05.11 is op mijn bank het inschrijfgeld en de eerste maand van mijn abonnement afgeschreven(zonder nummerbehoud). Telefonisch heb ik van Simpel vernomen, dat het drie weken duurt voor ik simkaart en nummer krijg en dat zou in de Voorwaarden staan.(wanbetalers) Dat staat er niet in.
Ik zou ook de bestelling kunnen volgen op de website, maar zonder het simpelnummer kom ik daar niet bij.
Op 28.05.11 ga ik op reis en heb de simkaart nodig.
Is mijn abonnement al ingegaan, terwijl ik niet kan bellen?
Eerste indruk van dit bedrijf: een onervaren eigenaar, die de zaak boven het hoofd groeit.
Loginnaam: n.a.hartog

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...