Jump to content

Simpel klantenservice


Simpel webcare
 Share

Recommended Posts

Beste forumbezoeker, Heb je vragen, suggesties of klachten over Simpel? Dan kan je mij mailen. Ik los eventuele problemen persoonlijk voor je op, en zal mijn best doen je vragen te beantwoorden. Mail me een korte en duidelijke omschrijving van je vraag (o.v.v. je naam, klant- en 06-nummer), zodat ik je het beste kan helpen. Graag hoor ik van je. Met vriendelijke groeten, Michiel Overvechtmichiel@simpel.nl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Op 17.05.11 is op mijn bank het inschrijfgeld en de eerste maand van mijn abonnement afgeschreven(zonder nummerbehoud). Telefonisch heb ik van Simpel vernomen, dat het drie weken duurt voor ik simkaart en nummer krijg en dat zou in de Voorwaarden staan.(wanbetalers) Dat staat er niet in.
Ik zou ook de bestelling kunnen volgen op de website, maar zonder het simpelnummer kom ik daar niet bij.
Op 28.05.11 ga ik op reis en heb de simkaart nodig.
Is mijn abonnement al ingegaan, terwijl ik niet kan bellen?
Eerste indruk van dit bedrijf: een onervaren eigenaar, die de zaak boven het hoofd groeit.
Loginnaam: n.a.hartog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...