Simpel webcare Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Beste forumbezoeker, Heb je vragen, suggesties of klachten over Simpel? Dan kan je mij mailen. Ik los eventuele problemen persoonlijk voor je op, en zal mijn best doen je vragen te beantwoorden. Mail me een korte en duidelijke omschrijving van je vraag (o.v.v. je naam, klant- en 06-nummer), zodat ik je het beste kan helpen. Graag hoor ik van je. Met vriendelijke groeten, Michiel Overvechtmichiel@simpel.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N. Hartog Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 Op 17.05.11 is op mijn bank het inschrijfgeld en de eerste maand van mijn abonnement afgeschreven(zonder nummerbehoud). Telefonisch heb ik van Simpel vernomen, dat het drie weken duurt voor ik simkaart en nummer krijg en dat zou in de Voorwaarden staan.(wanbetalers) Dat staat er niet in.Ik zou ook de bestelling kunnen volgen op de website, maar zonder het simpelnummer kom ik daar niet bij.Op 28.05.11 ga ik op reis en heb de simkaart nodig.Is mijn abonnement al ingegaan, terwijl ik niet kan bellen?Eerste indruk van dit bedrijf: een onervaren eigenaar, die de zaak boven het hoofd groeit.Loginnaam: n.a.hartog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.