kouwke Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Hoi, Ik heb een abbonement bij HI van 2 jaar, nu is het dus weer bijna tijd om te verlengen, ik was er van uit gegaan dat ik ongeveer deze tijd mijn abbo kon verlengen, maar.. Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste factuur in september 2009 gehad. ( kan namelijk nergens even snel vinden wanneer mijn contract is gestart, maar de eerste factuur kan ik wel inzien)Op de Hi site kun je zien wanneer je kunt verlengen, maar de site geeft aan dat ik pas aug kan verlengen..Nu heb ik ook bezwaar gemaakt een paar maanden geleden voor het feit dat de verlengtijd bij hi terug gaat naar 2 maanden.Dus wat ik dan niet snap, is dat het nu toch 4 maanden voor het einde van mijn contract is? wie kan mij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niels Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Ik heb niks gekregen. aan communicatie. kan ik nu nog steeds bezwaar maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.