Jump to content

Bereikbaarheid Klantenservice Simyo


Anna
 Share

Recommended Posts

Ik probeer al 4 weken lang (bijna dagelijks) contact op te nemen met de klantenservice van Simyo, zonder enig resultaat (of je staat in de wacht, of er werd gevraagd om op een ander moment terug te bellen). Ook geen reactie trouwens op tweets. Blijkbaar reageren ze hier wel op vragen.
Het betreft de internetbundel: die wil ik activeren. Aangezien het de eerste keer is, moet ik contact opnemen met Simyo. Hoe kan dit zo snel mogelijk gerealiseerd worden? Groet, Anna

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...