Jump to content

Kabelstoring door gebroken kabel


Guest Erik
 Share

Recommended Posts

Sinds gisteren heb ik een storing in mijn internet en telefoon, en volgens Ziggo is dit (nadat de monteur is langsgeweest) doordat er een breuk in de kabel zit ergens in de stoep. Dat gaat me minstens 2 maanden kosten voordat de aannemer een vergunning krijgt om in de stoep te kunnen graven. Het aparte is, de digitale televisie doet het wel gewoon...dat gaat toch allemaal via dezelfde kabel?? Met andere woorden, hoe kan het dat de digitale televisie het wel doet en internet en bellen niet door een breuk in de kabel (tenminste, dat is wat ze beweren)?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...