Jump to content

Blyk mobiele telefoon provider sucks


Guest Erik
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Onlangs heb ik een abbonement aangevraagd bij Blyk voor mijn mobiel. De toegezegde gratis SMSjes zijn een leugen, het eigen nummerbehoud is ook een leugen. Verder werkt de site van Blyk voor geen meter.

Na het aangeven van mijn ontevreden heeft Blyk aangegeven de problemen niet op te willen lossen.

Zijn er meer van dit soort klachten, dan kunnen we samen actie ondernemen.

Graag je reactie,

Erik

Link to comment
Share on other sites

ik heb ook blyk , maar op mijn mobiel ( samsung Wave 525 ) doet hij het niet . ik heb mijn telefoon laten fohnen maar nu kan er wel blyk in maar mijn telefoon staat niet op de blyk pagina waardoor ik gewoon 23 cent per sms betaal wat moet ik doen ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Voor mijn dochter Blyk geregeld. Ging allemaal soepel. 10 euro opgewaardeerd en het sms tegoed stond keurig op 1000 en beltegoed op 10 euro. Dus ik kan mij totaal niet vinden in de reactie van Erik.Blyk is voor ons tot nu toe SUPER en zeker géén leugen.Waar heb je nu 1000 sms-jes voor 3.33 euro en alles via Vodafone?Straks misschien nog een internetblox erbij!

Link to comment
Share on other sites

wij hebben in het gezin ook 3 blyk nummers.
Dit is echt super. Onderling bellen is gratis en 1000 smsjes per maand versturen en dat voor 10 euro per 3 maaanden!.

We hebben momenteel alleen problemen met het opwaarderener komt continue de volgende melding naar voren: "Je kunt momenteel niet opwaarderen. Probeer het later opnieuw"

Link to comment
Share on other sites

Op zich ben ik heel tevreden over Blyk.Ik kreeg keurig op tijd het simkaartje...Ik kon het makkelijk activeren en kreeg ook keurig alle tegoeden.Ook nummerbehoud aangevraagd.Dit zou 2 weken duren.Zolang een tijdelijk nummer gebruikt die bij het simkaartje zat.Alles werkte perfect!!!Totdat het nummer was overgezet...Vanaf dat moment kon mijn zoon niet meer bellen of sms-en.Wel gebeld of ge-sms`t worden.Maar zelf kon hij niks meer.Mail gestuurd via de site...kan 5 werkdagen duren.De 5 werkdagen zijn voorbij, maar heb nog niets vernomen.Dus mijn ervaring is...Blyk werkt super...maar doe geen nummerbehoud!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

Ik krijg mijn activatiesms niet binnen op mijn vodafone 360 h1.
Ik heb hiervoor een ben-simkaart gehad en die werkte prima.
Ik heb meerdere malen handmatig de sms-instellingen gecontroleerd, maar geen resultaat. Ik kan geen contact formulier invullen, omdat ik ook daar een sms voor moet ontvangen. Hoe krijg ik blyk werkend??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Wat een spijt van Blyk ....!!! Voor mijn zoon gehaald. Aanmelden en opwaarderen geen probleem ! Maar dan krijg je de wereld aan SMSjes van Blyk. Reageer je hierop dan ben je wel heel snel door je beltegoed heen...! En al zou je dit verbellen , dan begint de ellende pas echt ...! je ontvangt elke 2 minuten een sms dat je beltegoed op is en moet opwaarderen ...! Nu in een morgen tijd meer dan 200 SMSjes ontvangen ...!!! Is 1 SMS per dag niet genoeg ....???
Stop door deze flauwekul direct met blyk !!
Danny

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ik wil zelf ook een blyk simkaart gaan kopen maar heb nog een paar vraagjes
moet je de simkaart via internet bestellen? zoja waar?
moet je het per see opwaarderen via internet?
is het berijk goed of zijn daar vaak problemen mee?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik wil Blyk aanvragen maar er is 1 probleem. Ik wil graag mijn eigen nummer behouden, maar van deze reacties heb ik vernomen dat dat niet al te slim is. Is het toch beter om een Blyk-Simkaart aan te vragen?

Debora

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Heb voor mijn dochter bel te goed op gewaardeerd. krijgt ze een sms dat er 10 euro op staat maar kan niet smsen krijgt een melding dat de Vodafone blox niet aan staan terwijl ze sl meer als een half jaar blyk heeft ging altijd goed. Wie heeft hier ervaring mee? en wat kan ik et aan doen. Want via de site kin je geen conact leggen geeft dan een fout melding.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jenet: Je was waarschijnlijk te laat met opwaarderen (moet binnen drie maanden) anders sluiten ze je voor een maand af van je gratis smsjes en gratis belminuten. Nu kost een smsje 23 cent en bellen 35 cent

Link to comment
Share on other sites

Hallo net vandaag de Blyk simkaart opgewaardeert met 10 euro en nu staat er ineens dat ik er nog maar 0.02 ct op heb zitten ik hb alleen 8 sms-jes verstuurd.Wie kan mij verder helpen?Mijn zoon heeft een blackberry 9780 en volgens hem als hij 3G uitzet werkt Wifi niet meer.We weten niet zeker of het aan het internet ligt maar met een andere simkaart gaat er geen beltegoed af.Groeten Jan

Link to comment
Share on other sites

Werkte goed. Totdat nummer naar hun werd geporteerd. Kreeg geen reclame sms meer maar kreeg uiteindelijk ook een sms met de melding dat ik niet voldeed aan de voorwaarden en de 1000 gratis sms/minuten vervielen. DUS GEEN NUMMER PORTEREN NAAR BLYK.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er niet gelukkig mee! Nummerbehoud ingevuld, SMS code ingevoerd: foutmelding
Op geen enkele manier kan ik deze aanvraag succesvol doorlopen. Nu al (te) veel tijd aan besteed. Kan niemand bellen voor hulp, dus voldoet niet!

Link to comment
Share on other sites

ik heb sinds kort blyk nu is geeft die op mijn telefoon aan geen sevice en ik kan niet meer bellen smsen en gebeld worden ook mijn menu kan ik niet meer openen kan ik nu gewoon een neiuwe simkaart aan vrage?

Link to comment
Share on other sites

Ook mijn dochter en ik hebben Blyk met nummerbehoud. Mijn dochter sinds anderhalve maand, ik nu 2 weken. We hebben allebei nog geen 1 smsje van Blyk ontvangen en nu kan mijn dochter niet meer smsen omdat ze niet aan de voorwaarden heeft voldaan. Binnenkort zal het bij mij ook wel stoppen omdat ik ook niet voldoe. Immers, er komen geen smsjes binnen. Wel alle instellingen goed. We gaan denk ik maar over op een andere provider. Dit werkt maar even en dan niet meer.Marijke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ik vind het best flauwe kul dat menen zeggen van va die smsjes als je erop reageerd dat het je btg kost maar dat is ook nogal logish je moet er niet op gaan reageren.
ik krijg morgen mijjn kaartje binnen, en ik heb alleen maar goede verhalen gehoord.
alleen als mensen al zeggen dat nummerbehoud slecht is waarom doe je het dan alsnog.
beetje dom vind je niet.
ik ben er goed te spreken over. en het kost je minder beltegoed

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het ontzettend slecht, dat je vanaf 2 april alleen nog maar naar blyk gebruikers kunt smsen. Ik ben hier niet tevreden mee, ik ken maar 2 mensen met blyk.. Ik vind dit echt dom van ze... En hun site doe het ook niet meer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...