Jump to content

Blyk mobiele telefoon provider sucks

Guest Erik

Recommended Posts

Vind het belachelijjk dat je vanaf 2 april alleen nog maar met blyk mensen kan sms dat wordt dan alleen maar sms`en met me moeder pfffffff denk dat ik maar een andere provider ga zoeken dit schiet dus niet op denk je als leerling/student goedkoop te kunnen ,blijkt het dus niet waar te zijn .

Guest Janine

je kunt beter gebruik maken van simpel.nl . erg betrouwbaar en niet duur!
ook als je nog problemen hebt kun je alsnog bellen naar een nummer, bij blyk heb je dat niet.. bij simpel kun je ook nog zelf bepalen hoeveel MB internet je wil, hoeveel smsjes en hoeveel belminuten. je kunt naar iedereen bellen en smsen, en dus niet alleen naar mensen die ook simpel als provider hebben (zoals bij blyk).
ik zou voor deze gaan! 8)

Guest Eline

weet iemand hoe duur sms`en naar niet blykers gaat kosten?
want als dat 25 cent gaat kosten zoals nu buiten de bundel dan word `t niet normaal duur
en dus sowieso geen blyk meer dan voor mij..

Guest Linda

Wat is dit belachelijk! Ten eerste mag de site van vodafone het wel eens een keer doen en ten tweede; WUT???Blyk snapt toch wel dat ze al hun abonnees gaan verliezen door deze stomme actie! En dan maar doen alsof het iets heel positiefs is! Ik denk dat ik maar over ga stappen op simpel. Maar weet iemand hier meer over, want ik ben een beetje in de war??

Guest Bellman

Ik dacht ne dat het blykte te werken maar nee hoor WEER andere voorwaarden.
IDD website ligt eruit en toch andere voorwaarden ineens IK zou willen dat jullie je niet als een hond behandellen lieten want oudeore gebruikers zouden de huidigge voorwaarden moeten kunnen blijven gebruiken en nieuwe de nieuwe dat is eerlijk.
En een helpdesk is esr niet en reaeren op email doen ze niet!
Als dit doorgaat kunnen ze re kolere krijgn heel Vodafone trouwens zijn struikrovers.
Ik neoem maar een Lycamobile of Vectonmobiel sim erbij dat is ook njiet lieftijd gebonden en vrijwel goedkoper in het dagelijkse gebruk.
Of Tele2 onderling deel van prepaid plus.
Wel aankondiggen dat er veranderingen zijn terwijl ze niet vertellen welke dat zjn.
Blyk zou dan OOK de leeftijd grens moeten veranderen dat het voor iedereen is dat zou eerlijhk zijn en kun je dus meer mensen aansluiten op het netwerk dus ook je jonere broer en zus en je oude lui.
Laten ze dan oo maar 60 halen 3 betalen er op zetten en veel goedkoper bellen naar andere mobile nummers en vooral naarvast en niet zo n belachlijk hoog tarief oor bellen naar 0900 nummers.
xxxx is goede en Simyo.
Simyo is klantvriendelijk(er) en betaalbaar
Mar nu kots ik op Blyk.

Guest Jessica

Wat een sukkels bij blyk! echt niet al mijn vrienden hebben blyk hoor, dus wtf waarom gaan ze ineens deze domme actie doen.dus dan maar weer over naar kruidvat, maar beetje jammer dat ik dan elke maand moet betalen, dit ging net zo lekker...pffffffffffff.`t was te mooi om waar te zijn..

Guest Cheyenne

Ook ik ga maar weer op zoek naar een andere provider, this sucks Blyk.
Er zullen nu wel meer bij Blyk weggaan.

Guest Moeder van 3 pubers

Ja hoor....maken ze je weer blij met een dood vogeltjeGeplaatste Afbeelding
3 pubers in huis die heel wat af smsen dus was dit ideaal (ook qua kosten aangezien het leven al zo duur is) ....maar ja nu dus niet meer he want helaas heeft niet iedereen blyk
maar weer op zoek naar wat anders:?

Vodafone......bedankt maar niet heus

Guest McZon

Vodafone en Blyk nemen de klant niet meer serieus. Gewoon even de voorwaarden wijzigen. Mischien kan iedereen zijn onvrede twitteren en melden op forums. Youp van het Hek zou ze wel klein krijgen................................

Guest Udiee

Nou echt niet normaal dit. Dacht dat het goedkoop is, maar nee hoe meer leden des te meer het gaat kosten.. heb net 4 dagen me nummer omgezet van vodafone naar blyk. had ik dus beter niet hoeven doen omdat blyk nu tog weer hoog in de betalingen gaat lichen...

Guest blyk-waarom

mischien als blyk provider geluk heeft neemt iedereen vadafone blox... maar klanten verlies zeker te weten ik ken niemand in mijn kennissen/vriendenkring die nog blyk gaat houden. bij deze blyk ik wens jullie faillisement van harte toe ! net nieuw blyk en nu dit ..... duurder dan wat dan ook.

ik adviseer hi, telfort of kpn.

Guest laura

jammer blyk
denk na.. en verander het meteen weer
dit is geen doen
wat heb je nu aan 4000 gratis smsjes terwijl je die naar veel minder personen kunt sturen??????????

Guest Sprietje

Gisteren mijn dochter aangemeld voor Blyk. Zij helemaal blij. Geplaatste Afbeelding
Hoor ik vandaag dat het allemaal gaat veranderen.
Zij;" Balen... :?wat heb ik daar nu aan. Kost me nog iedere maand geld. Ga terug naar T Mobile. Zo veel vrienden hebben geen Blyk". Tja wordt weer terug gaan denk ik....

Guest yelka

ik dacht dat dat blyk zo fijn is maar nee mensen komen zo maar aan je nummer en gaan je lastig vallenheel vervelend als je aan het werk bent

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest ce moi

mensen het is heeel simpel.1. je kunt ook offline opwaarderen. bel met blyk maar eens 1200. dan zegt die vrouw dat loeihard in je oor dat je ook een opwaardeerbon van vodafone kunt gebruiken.2. reageren naar een blyk sms is gratis. wacht even GRATIS! ja gratis.3. leer van je spelfouten. Al die mensen die roepen dat blyk van alles kan krijgen, kunnen niet eens spellen. daar neem je toch geen voorbeeld aan?een punt voor hun. vandaag deed ideal bij mij het niet en kon ik niet opwaarderen, nou nou, dat is veel. een dag geen beltegoed-_-prettige dag verder,grtz,ce moi

• 1 month later...
Guest monique

had opgewaardeerd via automatische incasso dit liep langs elkaar heen dus sim kaart geblokeerd oke snap ik wat ik niet snap is krijg smsjes deze tellefoon is geblokeerd !!!nu kreeg ik een sms ik moet naar 1200 bellen optie 1 enzevoort ma ik kan hellemaal niet smsen of bellen dus kan t niet eens die 10 euro betalen dus ik kan nu niks ook je blyk belminuten en smsen zijn gestopt dus je kan niks als je maild naar vodafone die hebben geen inizage op blyk erg vreemd haden ze de vorige keer welaangezien dit aanhangsel van vodafone isblyk mail gestuurd ma ja doet ook eeuwen en heb de tel nodig en kan nergens gebruik van maken fijn is dat en ja ballen dat je alleen nog maar naar blyk kan bellen en smsen want ik kwam voor de tijd niet eens aan de 1000 belminuten en smsjes http://www.bellen.com/images/smiley_10.gif

• 6 months later...

De Blyk gsm-kaart vraagt om de pukcode omdat de pin verkeerd is ingetoetst.
Dus gekeken of deze onder het account zichtbaar is zoals bij andere aanbieders dat het geval is.
Inloggen blijkt alleen mogelijk te zijn onder het originele Blyk nummer, met het naar Blyk geporteerde nummer kan niet worden ingelogd.
De puk blijkt na inloggen niet zichtbaar te zijn. Er kan wel een bericht naar de klantenservice worden gestuurd maar dat werkt alleen indien de controlecode ingevuld wordt welke eerst naar het mobiele nummer is verzonden. Omdat de kaart is geblokkeerd is het niet mogelijk deze sms te ontvangen.
Dan maar met een andere gsm, uitgelegd in het bericht wat de bedoeling is. Reaktie is dat binnen 5 dagen een antwoord gegeven wordt. Gebeurt dus niet.
Het twitteraccount van Blyke is ook niet meer actief, het laatste bericht is van enkele maanden terug.
Nog even op de site gekeken, en het blijkt dat je ook je puk op kunt vragen door 1200 te bellen. Gaat moeilijk in dit geval.
Probleem is dus niet op te lossen.

Nog iets anders ontdekt: wanneer je gsm gestolen wordt kun je je nummer laten blokkeren. Je moet dan via de site het contactformulier invullen. Vervolgens ter controle de code invoeren welke naar je mobiel is gestuurd, anders wordt het bericht niet verzonden. Maar dat mobiel is juist niet meer in bezit in dat geval. Dus is je nummer niet te blokkeren. En op andere wijze is Blyk niet te contacten.

Maar wat mij aangaat is het probleem van de pukcode. Weet iemand nog een andere manier dit op te lossen? Gewoon maar naar een andere aanbieder gaan?

Guest janpeter

gratis 400 sms stuuren blykt een misleiding te zijn je kan ze alleen naar blyk abb stuuren en daar zijn er maar een paar van dus het is alsnog stiekum heel duur, dat duurt een 2 maand voordat je dat in de gaten hebt en met een torenhoge rekening zit. klantenservice is trouwens ook nog eens zeer slecht en als je ze teeft nog een hondsbrutaal en grof gebekt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...