Jump to content

GT-mobile

Guest

Recommended Posts

Haay..wie heeft ook ervaringen met GT-mobile? ik zelf ben er blij mee en ik betaal 9 cent per minuut in nederland zowel vast en mobiel!!!!!! en dat zonder start-tarief!!!
en ze hebben ook acties (als het goed is doen ze dat 1x per maand?)

maar wat vinden jullie ervan??

groetjes aren

• 1 month later...

Hallo mijn naam is Ben en ik heb sinds een paar maanden GT-mobile en het bevalt mij heel erg goed,ik bel heel veel naar Ghana en ben zeer te spreken over de kosten.Geen start tarief en heel eenvoudige te gebruiken.10 of 20 euro en bellen maar,online opwaarderen gaat heel goed.zo ik kan het iedereen aanraden. Gr Ben uit Amersfoort NL

• 5 weeks later...

Ben ook zeer tevreden over GT Mobile, al bel ik weinig want ik heb ook nog een vaste telefoon. Heb de simkaart met nummerbehoud genomen. Het duurde even eer het nummer veranderd was maar ook dat verliep soepel. Kreeg schrifitelijk bericht dat ik extra beltegoed kreeg na opwaarderen.
Jammer dat ze geen internet bieden. Bij de Aldi kun je internet kopen voor een maand of voor een dag.

• 8 months later...

Ik gebruik naast mijn sim abonn. al 5jaren een GT-mobile simcard en blijf nog steeds tevreden over de prijs, en hoopt dat het tarief redelijk blijft.

• 3 months later...
  • 6 months later...

Hallo,,heeft iemand internet van Gt mobile? en hoe bevalt dit? en wat is de snelheid van Gt mobile mobiel interent?graag hoor ikmvg,

• 4 months later...

Ik heb GT-mobile nu 2 mnd en bevalt uitstekend.1c naar vast en 9c naar mobiel en 9c per mb.Goed bereik en internet ook prima nog 7,50 gratis beltegoed gekregen.Aanrader.

• 3 months later...
Guest Ottavio

Hoi, ik heb 7 dagen geleden een GT Mobile prepaid simkaartbesteld maar ik heb die nog niet ontvangen. Is dit normaal? Of moet ik afscheid nemen van mijn SIM-kaart?

• 2 weeks later...

Heb GT-Mobile gekocht met de belofte na registratie € 7,50 beltegoed ( staat op de sticker ), je raadt het al alles wat ik krijg geen beltegoed.

Heeft iemand dezelfde ervaring, en moet je misschien een poos wachten voordat het beltegoed bijgeschreven wordt.

Henk

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...