R.Kloek Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Wie een abbo bij hi afsluit moet ik voor het volgende waarschuwen.Ik heb een samsung wave met abbo afgesloten bij hi.Na een aantal maanden treed de volgende storing op met het toestel.1) het USB symbool op display blijft knipperen; wat hij dan doet is aanmelden en dan weer afmelden en dat ongeveer 60 x per minuut..Het gevolg is dat hij toaal onbruikbaar is.bijvoorbeeld kan blue tooth niet inschakelen ivm handsfreeset auto (TOM TOM)als ik er een usb kabel in doe knippert het symbool niet meer..zet ik de thuislader erop dan werkt alles naar behoren totdat ik de lader er weer af haal dan blijft het laadsymbool laden en dat zonder lader.dit alles met het gevolg dat de accu in een half uur leeg is.Deze telefoon ter reparatie aangeboden in de hi winkel op het buikslotermeerplein in amsterdam..Email gekregen op 1 juli 2011 dat het toestel opgehaald kon worden op woensdag 6 juli 2011.Kom in de winkel geen telefoon. (40 km voor jan met de korte achternaam gereden)Donderdag 7 juli weer er naar toe gereden ( weer 40 km) toestel was aanwezig .deze weer ingebruik genomen en tot mijn stomme verbazing WEER DE ZELFDE KLACHT.Vrijdag 8 juli weer 40 km naar de hi winkel. In de winkel gevraagd of ik mijn abbo niet kon omzetten naar een duurder abbo met een ander toestel bv de samsung galaxy S2.Volgens het beleid van Hi is dit niet mogelijk dus zit ik weer 2 tot 3 weken zonder telefoon wat ik mij niet kan permiteren ivm mijn werk (beveiliging).Dit houdt dus in dat als hij weer terug komt van de 2e reparatie en nog niet goed is ik met een telefoonabbo zit die nog iets meer dan een jaar loopt met een telefoon die niet te gebruiken is Ik kan dit beleid niet rijmen, omdat ik mijn abbo wil verhogen met ander toestel. waar hi alleen maar beter van wordt (duurder abbo )DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD ALS JE EEN ABBO NEEMT BIJ HI .Met vriendelijke groet van een ZEER ONTEVREDEN KLANT.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.