Jump to content

Voipbuster

norbert

Recommended Posts

Ik ben op advies klant geworden bij Voipbuster.
Velen gebruiken budgetphone voor een nummer en voipbuster om uit te bellen, dus ik ook voipbuster geregistreed en het noodzakelijk tegoed gekocht.
Helaas, voip bellen lukt wel maar er is geen geluid te horen, kosten worden wel in rekening gebracht.
Ook verbindingen via de site werken niet.
Het programma op de PC werkt helemaal niet.

Ook via de android wil het niet best lukken, hun eigen app (lastig) loopt vast totdat ik Nimbuzz installeer SIP gegevens er inzet, direct contact en bellen !!, hehe klaar denk ik.
Helaas, bij voipbuster zijn ze blijkbaar niet zo blij met het gebruik, voip bellen onderling is gratis zal ik al op de rekening, maar zodra ik nimbuzz gebruik krijg ik te maken met het Fair Use Policy, en trekt men direct 40 cent van mijn tegoed af !, terwijl dezelfde verbinding net gratis was. Dit nog eens getest, dat kost me veel geld zo.
De helpdesk mailt wel maar met compleet andere antwoorden, waardeloos dus.
2e account gemaakt, ook waardeloos.
Oftewel, weggegooid geld, jammer.
Dat is toch gewoon oplichting ?

• 2 years later...

dag

voipbuster werkt okee

nu wordt mijn toshiba skype phone niet herkend

iets met drivers
geen type nummer

op het scherm

Ver 1.2.a
Connecting.....

wie heeft ervaring

dank

huub

ik gebruik voipbuster al heel poosje x nummer kunne kope voor een appel en een ei grandioos voordelig en het zo gedaan dat ik via andere provider ook heel voordelig kan belle na mobiel das via voipbuster heel duur na mobiel betaal ik 1.5 na vast kost eigenlijk niks 20 minute 1c dus das een x te doen toch groetjes jos uit eerbeek.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...