Jump to content

kosten bellen/sms buitenland

pc nuss

Recommended Posts

Onlangs van mobiel prepaid Telfort naar AH prepaid overgestapt. mijn ervaringen meteen slecht.hoofdreden overstap: ik was onbereikbaar, mijn nummer deed het niet meer. vele malen Telfort gebeld. na weken niks opgeschoten te zijn overgestapt.,nav aktie AH mobiel. Ik bestel online nw toestel. na 11/2 week heb ik dat nog niet. dan ga ik op vakantie met mijn oude toestel,simlockvrij gemaakt. Op schiphol word ik gebeld toestel niet leverbaar. waarom dan wel toen op site aangeboden.Inmiddels ben ik er achter dat AH mobiel Telfort is doordat nav klacht naar klachtenafdeling AHmobiel over waar mijn toestel blijft de reaktie van telfort komt. AH mobiel vertelt dit dus niet vooraf.Tweede slechte ervaring: de kosten bellen/sms in buitenland. Net als bij Telfort vorig jaar toen ik in Spanje was en ook net als nu mijn belgedrag bijhield, teveel aan kosten. officieel volgens EU norm nu 46 ct per minuut en 13 ct sms versturen. Vooraf nog 3,60 bel te goed. Ik kies zelf geen (andere) aanbieder als ik in Italie ben. telfort/ahmobiel tesamen met naam Italiaanse aanbieder op scherm.Ik hou mijn kosten bij via steeds opvragen beltegoed en raadpleging in mijn mobiel tijdsduur gesprek het bij.Ik bel 1min.47 sekonden naar Delft =68 ct. stel per minuut dan max. 90 ct , misschien nog starttarief erbij en verstuur 3 smsberichten en (ontvang er een) dus 3x13ct.= 0,39 ct echter mijn bel te goed daalt veel meer.,nl met 3 euro. bijv. voor de sms wordt meer dan dubbele gerekend. Maffia toestanden?Telfort/ah mobiel zegt niets te kunnen doen. ze suggeren zelfs dat ik zelf de schuldige ben: misschien via ander aanbieder gebeld. onzin en trouwens ook voor andere aanbieder gelden die EU tarieven. Ook suggeren ze of ik misschien meer gebeld heb dan ik weet. wat een afschuiven. SCHANDALIGPeter Nuss

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...