Guest Bik Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Belrammer heeft tarieven op website staan.Dus ik denk ik bel even via 0900 123 1150 (zoals aangegeven) naar een mobiel in Oeganda voor 5 cent per minuut.Ik toets het nummer in sluit af met een hekje en krijg meteen melding dat ik dit nummer moet bellen met 0900 123 1160Dit doe ik. Dit nummer kost 6 cent per minuut.Eerst krijg ik geen verbinding en de tweede keer dat ik bel krijg ik de melding voor dit nummer moet u bellen met 0900 123 1190En dat doe ik... en dit nummer kost 9 cent per minuut.Dus de reclame voor dit nummer hier en op website is niet correct... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hans Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Belrammer is een superdienst. Ik bel veel naar Canada, US en UK en dat gaat altijd super. Ik heb de nummers in mijn telefoon geprogrammeerd. Staat ook op de site vermeld (behalve overzicht van Iphone mist). Als ik naar mobiele nummers bel in het buitenland dan voer ik deze altijd eerst in op de site. Heb nog nooit gehad dat dat nummer dan niet klopt. Vreemd verhaal van Bik.Ik raad dienst zeer zeker aan, zeker naar vaste nummers. ik bel vanuit mijn bundel en heb helemaal geen extra kosten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest veronika Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 bellen via belrammer naar indonesia .als je hun nummer belt krijg je te horen dat je via een ander nummer moet bellen.als dat nummer belt kost hij 2 x zo duur (van 2 naar 4 cent )echter je krijgt weer te horen dat je een ander nummer moet bellen.doeiiiiiiiiiii ram deze ergauw uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Ik heb een keer of 10 naar Kenia geprobeerd te bellen, februari 2012.Het tarief van bellen naar mobiel staat verkeerd vermeld (4c ipv 5c) op hun site ("U kunt bellen met het volgende nr …". Ik heb naar twee verschillende nummmers gebeld, maar mijn stem was daar in beide gevallen niet te verstaan.Het bellen naar een vaste lijn liep vast: ik hoor altijd een ringtoon, maar de andere kant meestal niet. Twee keer heeft het wel gerinkeld; de andere kant heeft dan opgenomen (hoewel ik niets van merkte) & niets gehoord & de lijn werd na 6 seconden verbroken. De ringtoon bleef onveranderd aan mijn kant, of het aan de andere kant rinkelde of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frans Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 bellen via belrammer naar indonesia .als je hun nummer belt krijg je te horen dat je via een ander nummer moet bellen.als dat nummer belt kost hij 2 x zo duur (van 2 naar 4 cent )echter je krijgt weer te horen dat je een ander nummer moet bellen.doeiiiiiiiiiii ram deze ergauw uit. Ik heb net ook gebeld naar indonesie, maar bij mij klopt het tarief wel van 2 cent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Richard Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Je wordt inderdaad GENEPT BIJ BELRAMMER! Op bellen.com staat 2 cent per minuut.Op de site van belrammer zelf ook 2 cpm. (Ned. Antillen mobiel nr) Maar als je via dat nummer belt krijg je slechts een bandje met de mededeling dat je een ander (en duurder nummer 8 cpm) moet bellen! Dit bandje bellen kost je ook gewoon die start 4,5ct + 2cpmJe wordt gelokt en daarna mag je aftikken! Ik voel me belazerd en ik bel nooit meer met ze. Contactgegevens zijn ook nergens op de site te vinden. Lekker bedrijf. Wat mij betreft mag bellen.com ze ook uit de lijst halen. De geloofwaardigheid/betrouwbaarheid (onafhankelijkheid?!) wordt zo ook aangetast lijkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geen Idee Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 Belrammer is pure oplichting.En bellen.com maakt het mogelijk...Mensen, als je ook genaaid bent: laat het er niet bij zitten en plaats alsjeblieft een klacht bij consuwijzer over deze praktijken. De belrammer website bestaat al jaren en het wordt tijd dat hier iets aan gedaan wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V Savitri Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Heb ongeveer 1 jaar met Belrammer gebeld naar verschillende landen. Met een gespreksduur van maximaal 1 uur is de gemaakte kosten te overzien. Maar, er waren momenten dat de verbinding na 15 of 35 minuten is verbroken. Hetzelfde ervoer ik toen ook met de andere VOiP-service.Wat de kosten betreft, laatst belde ik naar Jakarta en deze stond op mijn specificatie: 01:00:01,1,2004 (euro). Het klopt dus wel met het vermelde tarief van €0,02 p.m., toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anton Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Wat ik niet begrijp is dat Bellen.com foutieve tarieven blijft vermelden ondanks de vele klachten over belrammer en Calssdiscount !!Deze bedrijven krijgen nieuwe klanten dankzij Bellen.com !!Zo snel mogelijk de ban op zulke bedrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wim Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Ik vind Belrammer geweldig goed om naar de USA te bellen!Over andere landen kan ik niet oordelen, maar naar de USA gaat het altijd vlekkeloos en de verbinding is perfect! Een echte aanrader!Er worden alleen maar kosten voor de verbinding naar het Nederlandse nummer gerekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niko Steen Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Sinds een half jaar bel ik diverse mobiele nummers in China via Belrammer. Verbinding krijg ik nagenoeg altijd wel. De gesprekskwaliteit is niet altijd helemaal vlekkeloos, maar best acceptabel. Soms is de andere partij wat lastig te verstaan of verstaan ze mij niet, maar dit is vaak tijdelijk tijdens het gesprek. Ook wordt de verbinding een enkele keer overwacht verbroken, maar gezien de kosten vind ik dit geen probleem. Ik ben tevreden met Belrammer in elk geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest john Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 belrammer en callsdiscount werken allebij niet in nederland, 5ct mobiel en 0 ct kloppen gewoon niet.ik zie hier meer klachten over en begrijp niet waarom bellen.com hier niets aan doet.of krijgen jullie geld van hun?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
l.coenegracht Posted July 1, 2013 Report Share Posted July 1, 2013 Ik bel heel vaak naar Noorwegen, Zweden, Frankrijk met belrammer en ik heb altijd een prima verbinding, geen afbreken en ik bel soms lang. De inbelnummers willen inderdaad nog wel eens veranderen, maar ik heb niet gemerkt dat de tarieven dan ook veranderen. Ik kijk gewoon alrijd even op hun site om het inbelnummer te checken, makkelijk zat.Ik ben dik tevreden over belrammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hartog Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 balrammer verhoogt tarieven zonder nader bericht maar brengt ze wel in rekening!Op klachten wordt niet gereageerd!Vaak geen aansluiting maar wel het starttarief berekenen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.