Jump to content

simyo


hdvduijne
 Share

Recommended Posts

Sinds een week geleden mij aangemeld bij Simyo, zou een goede provider zijn.
Niets is minder waar. Bij Simyo ben ik 5 dgen bezig geweest om een verbinding te krijgen.
Dat is niet gelukt en nu hebben ze zelf maar het abonnement geannuleerd.

Advies NOOIT met Simyo een overeenkomst aangaan, want hun administratieve/ afdeling weet niet wat hij moet doen en hun zgn klantenservice weet niet wat het woord inhoud.
Schandalig ik ga de email wisseling aan hun directie voorleggen.

Een zeer ontevreden ex klant, want ik heb dus nu geen telefoonverbinding maar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mijn Simyo ervaring is identiek aan de vorige. De klantendienst van Simyo is volslagen de weg kwijt. Van nummerportering hebben ze geen kaas gegeten.
Ik had me aangemeld voor bellen, sms-sen en internet voor 16 euro per maand maar ik heb dat abonnement afgezegd door de gebrekkige communicatie en
de onzinnige e-mail die ik van hen ontving.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...