hdvduijne Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Sinds een week geleden mij aangemeld bij Simyo, zou een goede provider zijn.Niets is minder waar. Bij Simyo ben ik 5 dgen bezig geweest om een verbinding te krijgen.Dat is niet gelukt en nu hebben ze zelf maar het abonnement geannuleerd.Advies NOOIT met Simyo een overeenkomst aangaan, want hun administratieve/ afdeling weet niet wat hij moet doen en hun zgn klantenservice weet niet wat het woord inhoud.Schandalig ik ga de email wisseling aan hun directie voorleggen.Een zeer ontevreden ex klant, want ik heb dus nu geen telefoonverbinding maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Mijn Simyo ervaring is identiek aan de vorige. De klantendienst van Simyo is volslagen de weg kwijt. Van nummerportering hebben ze geen kaas gegeten.Ik had me aangemeld voor bellen, sms-sen en internet voor 16 euro per maand maar ik heb dat abonnement afgezegd door de gebrekkige communicatie ende onzinnige e-mail die ik van hen ontving. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.