Jump to content

voicemail


Guest H.Alt
 Share

Recommended Posts

Guest H.Alt

Jarenlang tevreden gebruiker van Tele2 prepaid (ook vast).
Sinds 2 mnd geeft het afluisteren van voice mail problemen: systeem is gewijzigd. Instructie: na het door tele2 opgegeven nr gebeld te hebben moet men ook nog het eigen mobiele nr intoetsen gevolgd door een #. Resultaat: werkt niet !!!
Daardoor ben ik onbereikbaar, ook in het buitenland.
Brief naar de directie na ruim drie weken nog steeds geen antwoord. Nu klacht bij de Consuwijzer neergelegd die notebene Tele2 als een v an de beste providers heeft uitgeroepen. !!!
Ra ra hoe kan dit en wat zijn daarvoor de criteria ??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...