Guest yuri Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Waarom brengt KPN kosten in rekening voor bellen naar een nummer waarvan de voicemail uit staat en dat geen gehoor geeft? Omdat je een keuzemenu krijgt. Heb ik daarom gevraagd? Nee. Heeft iemand daar behoefte aan? Nou, nee!! "U kunt het later nog een keer proberen." of "Toets hekje voor meer opties." Meer opties? Degene die ik wil bellen neemt niet op en ik kan geen boodschap achter laten. Welke optie zou voor mij nog nuttig kunnen zijn? Een bode te paard sturen?Ook de mededeling "Het nummer wat u tracht te bereiken geeft geen gehoor, u kunt het later nog eens proberen." NOU, DAT HET NUMMER GEEN GEHOOR GAF MERK IK VANZELF WEL, NAMELIJK WANNEER HET GEEN GEHOOR GEEFT !! EN DAT IK HET LATER NOG EENS KAN PROBEREN DAT HAALT JE DE KOEKKOEK, DAAR WAS IK ZELF OOK NOOIT OP GEKOMEN!! GEWELDIGE SERVICE !!KOST DEZE SERVICE OOK GELD? WANT DAN HEET HET OPLICHTING !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.